مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


مضمون‌ بهینه سازی سئو وب سایت
شاید بتوان اذعان کرد که نسبتاً کلیه کسانی که با اینترنت شناخت   سئو در مشهد   هر تعدادی مقداری دارا هستند، دست کم برای یک توشه هم که گردیده واژه و کلمه seo بهینه سازی را شنیده اند. اهمیت این مورد از آنجا ناشی می گردد که اکثر عموم چهت نیل به مقاله یا این که جنس متبوع خویش، از موتورهای کاوش مثل گوگل استعمال می نمایند، پس بعنوان نمونه، گوگل یک موتور کاوش است، یعنی محلی که شما برای جستجوی عبارت یا این که خرید یک جنس و … به آن مراجعه می‌کنید و موتور جستجوی گوگل در کمترین مجال مطالب مربوط به جستجوی شمارا از فی مابین میلیونها تارنما به شما اکران میدهد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی برای ادراک بیشتر برخی از شما یوزرها که ممکن میباشد در رابطه seo داده ها متعددی ندارید، به مکان کلمه و واژه “موتور کاوش” ، از واژه و کلمه “گوگل” که اصلی ترین موتور کاوش در دنیاست به کار گیری می‌کنیم

بهینه سازی مخفف چه چیزی است؟
واژه و کلمه بهینه سازی که مخفف

Search Engine Optimization
میباشد، در معنای سئو موتور کاوش است.
هنگامی که شما در گوگل پیرو یک مورد خاص میگردید مشاهده می‌کنید که بعضا از اینترنت سایتها در صفحه ها اول اکران داده می گردند و سکو برخی دیگر در صفحه ها دوم و سوم و… قرار میگیرند پس سایت هایی که در شیت نخستین گوگل اکران داده گردیده‌است یعنی اینکه گوگل از این اینترنت سایتها بیشتر خوشش می‌آید و برای آنان امتیاز و مرتبه بالاتری نسبت به سایر سایتها که در صفحه های دورتر میباشند قائل میباشد و به بیانی دیگر این سایتها که در درجه بالاتری قرار گرفته اند برای گوگل با صرفه خیس بوده اند. هم اکنون بایستی انگیزه این تفاوت را پیدا کنیم که چرا گوگل از این سایتها بیشتر خوشش میاید و سکو بالاتری را به آن‌ها می‌دهد؟ آن تارنما ها چه تفاوتی با دیگر سایتها داشته و دارنده چه مزیتی میباشد که جزو سوگلی های گوگل می‌باشند؟

بعد از آنالیز این اینترنت سایتهای به اصطلاح سوگلی گوگل، خوا‌هیم روئت کرد که اولا با الگوریتم گوگل انطباق بیشتری دارا هستند و دوما آن‌ها هم از حیث فنی و هم از نظر محتوایی، هم از حیث گرافیک و هم از نگاه رابط کاربری، هم از حیث کیفیت محتوا و هم از دید تعداد کاراکتر های مو جود در صفحه ها و هم از نظر خیلی دیگر از شاخص ها و مورد ها که در رابطه آنان کلام خوا هیم کرد برتری دارا هستند و به نوعی متعدد میباشند.

پس ما بایستی با به کارگیری از ابزارهای مربوطه روی اینترنت سایتمان عملیات و شاید تغییراتی را اعمال دهیم که وب سایت ما نیز شبیه این سایتها گردیده و گوگل تارنما مارا هم در درجه های فراتر یا این که به عبارتی سوگلی هایش قرار دهد.

تعریف‌و‌تمجید بهینه سازی – بهینه سازی
به دسته ای از عمل ها، عملیات و استاندارد سازی هایی که با غرض مجاورت کردن وبسایت با الگوریتم گوگل و ارتقای جايگاه تارنما مان در موتورهای کاوش(مثل گوگل) ایفا می‌دهیم را seo یا این که به عبارتی سئو می‌گویند. و به بیانی دیگر معنا seo یعنی ساخت‌و‌ساز کردن صفحه ها وبی که برای موتورهای کاوش دیدنی و فریبنده می باشند. سئو صفحه ها اینترنت این میباشد که شما در نتیجه ها موتورهای کاوش مانند گوگل، بالاترین سکو یا این که بیشترین امتیاز را داشته باشید.

بدین نکته نیز اعتنا نمایید که برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای کاوش، این مسأله الزامی میباشد که وبسایت شما در شیت نخستین حاصل کاوش قرار گیرد.

فرآیند بهینه سازی در استوار سامانه
بازاریابی seo چه چیزی است
در آغاز ببینیم تعریف‌و‌تمجید بازاریابی دیجیتال چه میباشد و بعد به بازاریابی بهینه سازی چه است میپردازیم. خواسته از بازاریابی دیجیتال یعنی اعمال تمامی کار های بازازیابی  با استعمال از ابزارهای دیجیتال و وب.

با در لحاظ تصاحب کردن این تعریف‌و‌تمجید، آدرس اینترنتی مارکتینگ، seo، گوگل ادز یا این که گوگل ادورزگوگل ادورز، تبلیغات بنری و کلیکی، تبلیغات نیتیو Native و ریتارگتینگ Retargeting و حتی پیامک و sms نیز جزو بازاریابی دیجیتال به حساب آورده می شود.

بازاریابی seo چه میباشد؟  همانگونه که در تعریف‌و‌تمجید بازاریابی اینترنتی اشاره کردیم، یکی به عبارتی ابزارهای دیجیتال یا این که اینترنتی که جهت بازاریابی در فضای آنلاین به کار گیری می گردد، بهینه سازی یا این که سئو وبسایت در موتورهای کاوش میباشد. بازاریابی seo مزایای بسیار متعددی داراست، مانند:

– صرفه جویی و کاهش مخارج بازاریابی.

– امداد و سرعت بخشیدن به فرآیند برندسازی یا این که مارک.

– غرض قراردادن مشتری آخری و کاربری که در پی متاع  شماست؟

seo را از چه وقتی استارت کنیم؟
seo و سئو وب سایت در موتورهای کاوش یک فراینده پیوسته میباشد که صحیح از لحظه پیش از ساخت وب سایت آغاز میشود و تا هر هنگامی که آن بیزنس یا این که استارتاپ زنده میباشد ادامه خواهد داشت.
زمانی کلام از seo و seo وب سایت در موتورهای کاوش است خیلی ها بر این اعتقاد می باشند که بعداز اینکه برای تجارت خویش یک تارنما پباده سازی کردند هم اکنون باید وبسایت پباده سازی گردیده را به یک بهینه سازی عمل یا این که یک شرکتی که پروژه بهینه سازی اعمال می‌دهند بسپارند و معمولا بهینه سازی را هم در لغت ها کلیدی گذاشتن میشناسند و تصورشان بر این میباشد که باید یک‌سری واژه و کلمه کلیدی به seo عمل بدهند و وبسایت خویش را در پهنا ۱ تا ۲ ماه در ورقه اولیه گوگل در کلمه ها کلیدی متبوع ببینند.
اما بایستی بگوییم که خیلی هم بیراهه تفکر نمی‌کنند زیرا متاسفانه خیلی از شرکت ها طراحی وب و بهینه سازی از این عدم دوراندیشی صاحب کار ها و صاحبین وبسایت ها سوء به کارگیری کرده و از این روش مبالغ سنگینی از صاحبکار ها اخذ می نمایند.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 520 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 21:56


تشکیل داد ویدئوی خلاقانه و کیفیت عالی یک استدلال اصلی در وایرال مارکتینگ سئو در مشهد  یا این که بازاریابی ویروسی میباشد. ولی علاوه بر جذابیت ویدیو گفت و گو بهینه سازی ویدیو در بهینه سازی داخلی وبسایت نیز دارای اهمیت میباشد.  در‌این نوشته ی علمی شما‌را با ۲۱ تکنیک‌ بهینه سازی کلیپ برای بهبود نرخ تبدیل و ارتقا مرتبه تارنما در موتور جستجوی گوگل آشنا خوا هیم کرد.


باصرفه‌سازی ویدیو


افزودن ویدیو به وب سایت شما گهگاه می ‌تواند مانند یک چاقو دو حاشیه باشد. یوزرها اینترنت دلداده فیلم‌های با وضوح بالا می‌باشند البته در شرایطی‌که اینترنت‌تارنما شما برای این مراد با صرفه نباشد، اینگونه محتوایی قادر است منجر خطاها در کوشش seo وبسایت شما گردد. ما در اینجا پند برای با صرفه‌سازی کلیپ آورده‌ایم که توضیح میدهد چه گونه می توانید محتوای تعدادی رسانه‌ای شما به مکان حیف کردن یوزرها ارتقا نرخ تبدیل را به یار و همدم داشته باشد.

بهینه سازی ویدیو چه است؟
تعریف‌و‌تمجید معمولی از بهینه سازی کلیپ به معنای باصرفه‌سازی ویدئوهای اینترنت‌تارنما شما به خواسته فهرست‌بندی و جايگاه‌بندی در صفحه های نتیجه ها کاوش براساس جستجوی لغت ها کلیدی میباشد. بخش اعظمی از استراتژی‌های باصرفه‌سازی وجود داراست که به ویدئوهای شما این قابلیت و امکان را می دهد در سکو‌بندی بالاتری قرار گیرد که درین نوشته‌ی‌علمی به شرح آن پرداخته‌ایم.

بهینه سازی ویدیو چه گونه عوض شده میباشد؟


در یک‌سری سال قبل بازاریابی ویدئویی میان مشاغل بیش تر از پیش دوست داستنی گردیده است. از آخرها سال 2000 که بازاریابان آغاز به دستیابی به دوربین‌های DSLR کردند (به لطف یوتیوب) تهیه و تنظیم فیلم به طور آنلاین فارغ از داشتن گواهی ویدئوگرافی بسیار سهل و آسان‌خیس شد. اینک ما نمی‌توانیم وب را سوای دیدن یک ویدیو مرور کنیم و تمامی ما این روز ها در جیب‌هایمان تلفن‌های ملازمت و همراهی داریم که توان فیلمبرداری با کیفیت خوب در جای جای را دارا هستند. با اعتنا به وسعت زیاد کلیپ‌ها به لحاظ می رسد که مرتبه‌بندی آنها در نتیجه ها جستجوی جهانی طاقت فرسا‌خیس خواهد شد.

Phil میگوید: تمامی اینترنت‌وب سایت‌ها می توانند در درجه‌بندی ویدئویی قرار گیرند البته همگی آنها نمی‌توانند با یک کلیپ در حاصل جستجوی جهانی مرتبه‌بندی شوند.

کسب سکو با کلیپ در جستجوی جهانی، رابطه اکثری با توان اینترنت‌وبسایت شما، چگونگی تمرکز کلیپ و شیوه سکو‌بندی آن برای اکران داده‌های مرتبط با کلیپ دارااست. Phil در این مورد سفارش می‌نماید که تأکید متعددی برروی جستجوی جهانی نداشته باشید و به مکان آن در ادامه جايگاه‌های فراتر در جستجوی کلیپ باشید.

پيشنهاد اینترنت راز: کلیپ مارکتینگ یا این که بازاریابی ویدئویی؛ اشکال و ۷ مزیت کاربردی آن

چرا با صرفه‌سازی کلیپ اهمیت داراست؟
ارائه مطالب چندین رسانه‌ای راهی عالی برای مشغول کردن یوزرها میباشد، به همین برهان توسعه و گسترش‌دهندگان بیشتری در حالا افزودن فیلم‌ به اینترنت‌وب سایت‌های خویش میباشند. اندازه میانگین کاغذ اینترنت از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش تر از 3 مگا‌بایت ارتقاء یافته میباشد و  این به جهت ارتقاء تولیدمحتوای ویدئویی میباشد.

اندازه میانگین ویدئوی اینترنت نیز در دوسال پیشین از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت ارتقاء یافته میباشد. در حالتی که محتوای متعددی در اینترنت‌تارنما خویش دارید میتوانید با رعایت بعضا از طریق‌های با صرفه‌سازی کلیپ سعی خویش را توسعه و گسترش دهید.

کدام قالب‌های کلیپ برای اینترنت بهتر می باشند؟


MP4 و WebM با اعتنا به بضاعت و توان بالای آنها در قرار دادن فیلم‌های کیفیت خوب در پوشه‌هایی با اندازه کوچک به قالب های استاندارد برای سیستم برهان‌هایی مانند YouTube و Vimeo تبدیل گردیده‌اند. ویدئوهای MP4 بوسیله کلیه مرورگرها پشتیبانی می شوند در حالیکه WebM فعلا صرفا به وسیله Chrome و Firefox پشتیبانی میشوند.

همینطور فولدر‌های WebM نسبت به پوشه‌ها MP4 مدل‌خیس می‌باشند ولی ویدئوهای MP4 در دستگاه‌های گوشی پاره ای بهتر به حیث می‌رسند.

ارتقاء نرخ تبدیل‌
مطالعاتی که بوسیله Eye View Digital انجام شده میباشد نشانه می دهد که به کارگیری از کلیپ میتواند تا 80 درصد نرخ تبدیل را ارتقاء دهد. درواقع هنگامی به آن تصور کنید منطق این فرمان بسیار معمولی میباشد. یوزرها برای دیدن کلیپ ها وقت کمتری نسبت به قرائت متن صرف می‌نمایند در سود همت بیشتری برای تماشای ویدیو ویدئویی می‌نمایند. ویدیو سبب صرفه‌جویی آن ها در طول می شود.

تکنیک‌های با صرفه‌سازی ویدیو
۱.یوزرها تلفن همراه را در حق تقدم قرار دهید
باصرفه‌سازی گوشی خیر صرفا بخشی از با صرفه‌سازی کلیپ میباشد بلکه امروزه با صرفه‌سازی گوشی تمرکز مهم باصرفه‌سازی اینترنت میباشد. یک سری سال پیش گوشی از نمای دسکتاپ پیشی گرفت و همچنان به رویش خویش ادامه می دهد. علاوه بر این نصیب عمده‌ای از مصرف ویدیو در دستگاه‌های موبایل میباشد. وقتی که شما ویدئوهای خویش را در وب سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo لود می کنید می بایست یقین نتایج نمایید که اینترنت‌وب سایت شما برای گوشی پاسخگو میباشد.

هر روز بر تعداد کسانی که از روش تبلت و تلفن‌های هوشمند به اینترنت دسترسی پیدا می‌نمایند افزوده می‌گردد. اصول ساخت وب سایت را دنبال فرمائید تا اینترنت‌تارنما شما با اندازه‌های متفاوت کاغذ اکران و وضوح کاغذ اکران سازگار باشد. اینترنت‌وب سایت شما همینطور می‌تواند جهت اکران صحیح ویدیو جهت‌گیری دستگاه را تشخیص دهد.

حتی در صورتی شما یک بسط‌دهنده دارای تخصص باشید پباده سازی صفحاتی که در تمامی اندازه‌های شیت عالی به حیث رسد قادر است برای شما بحران برانگیز باشد. میتوانید ورژن غیر وابسته‌ای از اینترنت‌تارنما خویش را به صورت خاص برای دستگاه‌های موبایل بسازید ولی این فعالیت وظایف شمارا دو برابر می‌نماید. خوشبختانه معمولا طریق‌های بی آلایش‌تری برای اسکان یوزرها تلفن همراه وجود داراست.

۲.ابرداده یا این که متا دیتا
دقیقا مانند باصرفه‌سازی که در اینترنت‌تارنما خویش برای تیتر متا مطلوب و توضیحات متا مطلوب اعمال دادید بایستی اعتقاد نتیجه ها فرمایید که‌این عمل را برای ویدئوی خویش نیز اجرا داده‌اید. موتورهای کاوش از آن برای شناسایی و مرتبه‌بندی نتاجی کلیپ به کار گیری می‌نمایند.

موتورهای کاوش تیتر توضیحات و همینطور برچسب‌ها را (که بایستی مشتمل بر کلمه ها کلیدی هدفمند باشند) محاسبه می‌نمایند تا مورد کلیپ را بهتر فهم نمایند. این فعالیت بسیار بی آلایش میباشد و به فرصت مقداری نیاز داراست.

۳.یک نقشه وبسایت ویدئویی ساخت و ساز فرمایید
در‌صورتی‌که مقدار متعددی محتوای ویدیویی ساخت‌و‌ساز کرده و آن فیلم‌ها را در اینترنت‌تارنما خویش منتشر میکنید ولی حس میکنید مرتبه‌بندی آنان به بحران کشیده گردیده‌است ممکن میباشد بهتر باشد نقشه وب سایت ویدئویی جدا ساخت نمایید.

درمورد گوگل این نقشه وبسایت به شما امداد می‌نماید تا بگویید چه کاغذ‌هایی دارنده ویدیو می‌باشند و برروی محتوای کلی فیلم تمرکز می‌نماید.

۴.اشتراک‌گذاری در شبکه‌های متفاوت
محتوای ویدئویی را در شبکه‌های متعدد بازاریابی مانند کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوای ویدئویی خویش را در فیسبوک، یوتیوب یا این که اینستاگرام لود نمایید و مشاهده کنید که چه نوع پستی بیشترین جذابیت را دارااست. اضافه کردن کلیپ به کانال‌های اجتماعی همینطور به تشویق برای اشتراک‌گذاری اجتماعی یاری می‌نماید و سبب می گردد تعداد بیشتری به گوگل بک پیوند داده خواهد شد و تارنما شما‌را معتبرتر نماید .

۵.کلیپ را به اینترنت‌وب سایت خویش اضافه نمائید
در کنار اشتراک‌گذاری ویدیو در وب سایت‌هایی مانند YouTubeو Vimeo، اضافه کردن ویدیو به اینترنت‌وب سایت خودتان نیز قادر است به ارتقا تعامل و تجربه استفاده کننده در تارنما شما یاری دهد.

همانگونه که پیش از این بیان شد، محتوای ویدئویی دیدنی‌خیس میباشد. همینطور شما میتوانید مواقعی مانند طرح‌واره ویدئویی را به شیت خویش اضافه فرمائید تا به خزنده‌ها یاری دهد تا بیشتر بدانند محتوای ویدئویی شما چه چیزی را پوشش می دهد.

۶.ویدیو را رونویسی نمایید
خزنده‌های موتورهای کاوش حقیقتا نمی‌توانند محتوای ویدئویی را تماشا نمایند، دست کم هنوز این قابلیت و امکان نیست. رونوشت‌های ویدئویی به ارائه ایده راجع‌به این خزنده‌ها امداد می‌نماید تا بفهمند یک ویدیو در ارتباط چه است، براین اساس این عمل فهم و شعور بهتری از مطالب به آنها میدهد.

۷.یک تصویر بند انگشتی جالب ساخت‌و‌ساز فرمایید
یوزرها وقتی که تصمیم می گیرند فیلمی را گزینش نمایند با وسعت وسیعی از آیتم‌های ویدئویی مواجه می باشند. یک تصویر کوچک ویدئویی احتمالا او‌لین چیزی میباشد که در آن حاصل مشاهده می‌نمایند. به همین استدلال اهمیت دارااست که شما تصویر بند انگشتی برای ویدئوی خویش ساخت نمایید که به شایسته ترین صورت ممکن از سایر افراد متمایز باشد و  دقت استفاده کننده را جلب نماید.

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 20:46


طبق پژوهش ها Michal Pecánek از  Ahrefs، گوگل در بیش تر از ۵۰ درصد مورد ه  بهترین سئو کار   ، توضیحات متا را دستکاری می‌نماید. دیدنی اینجاست که‌این درصد براساس ارتفاع کوئری‌های کاوش در نوسان میباشد. منطقی میباشد که جستجوی کلمات وقتگیر‌خیس ممکن میباشد به توضیحات متای بیشتر و مخصوص به فردتری از آن چه شما می‌نویسید نیاز داشته باشد. Pecánek همینطور اضافه کرد که «نگه داشتن توضیحات متا در محدودیت کاراکتر استاندارد احتمال اینکه گوگل مجدد آنها را ویرایش نماید را تغییر‌و تحول نمی‌دهد.» با اعتنا به اطلاعات، بیشتر تارنما‌ها دارنده متا دسکریپشن بیش تر از حد وقت گیر میباشند که نشانه دهنده همین زمینه می باشد.

بخش اعظمی از سئوکاران در زمینه‌ی اهمیت ساخت توضیحات متا مخصوص تاکید دارا هستند. این زمینه مسلماً قادر است به ارتقاء نرخ کلیک از SERP یاری دهد؛ البته برای اکثر موردها، تایپ کردن متا دسکریپشن اکثر زمان ها کاری با حق تقدم نادر در پروژه‌های seo میباشد. آیا با وجود در نظر نگرفتن گردیده این داده ها بوسیله گوگل هنوز هم آرزش آن را داراست که ما برای آن فرصت صرف کنیم؟

واقعیت این میباشد که توضیحات متا یک دلیل مرتبه‌بندی نیستند، البته میتوانند کلیک‌های بیشتری جذب نمایند و این باعث به بازدید بیشتر میگردد. با این اوصاف، احتمالاً متوجه گردیده‌اید که گوگل مدام از توضیحات متای وارداتی به وسیله شما به کار گیری نمی‌نماید. بعضی اوقات یک قطعه گوناگون از برگه را گزینش می‌نماید.

طبق پژوهش ها انجام یافته به وسیله وبسایت Ahrefs، ۲۵.۰۲٪ از صفحه های دارنده درجه برتر در گوگل فاقد متا دسکریپشن می باشند!

البته آیا هنوز بایستی نگران تایپ کردن توضیحات متا باشید؟

آری. متا دسکریپشن مربوط و دیدنی کلیک‌ها را به خویش جلب می‌نماید؛ براین اساس هنوز بها تایپ کردن را دارااست؛ حتی در صورتی به صورت میانگین در کمتر از ۵۰٪ مفاد نماد داده شوند.

چنانچه وبسایت شما بلندمرتبه میباشد و دارنده صفحه ها متعددی هست، حق تقدم تایپ کردن متا دسکریپشن با صفحاتی میباشد که:

فعلا ترافیک ارگانیک اخذ می‌نمایند.
برای درجه تصاحب کردن در گوگل ساخت و ساز گردیده اند.
به احتمال زیاد در کانال‌های اجتماعی به اشتراک نهاده می گردند (جایی که در غیاب تگ‌های OG از توضیحات متا استعمال میگردد)

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 231 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 21:07


مسلما این بی نقص ترین مقاله راجع‌به این میباشد که چه مواقعی سئو در مشهد را در بهینه سازی وب سایت می بایست رعایت کنیم. قرائت این مقاله حدود 12 دقیقه وقت ما یحتاج دارااست ولی شما رو یک قدمت جلو میندازه. پس استارت می‌کنیم …

خوشبختانه این ایام مدیران کسب و شغل های اینترنتی و آنلاین با مزیت های بهینه سازی به نسبت گذشته شناخت بیشتری پیدا کرده و شاید بتوان اعلام‌کرد این عشق و علاقه مدیران هم رو به ارتقاء میباشد، پس مجریان و کارکنان کمپانی هایی که تارنما دارا هستند همه بایستی دست کم با مورد ها ابتدایی که در seo وبسایت می بایست رعایت نمایند شناخت داشته باشند.

ما مدام در مطالب بهینه سازی کشور‌ایران بر این مورد متذکر گردیده ایم که شایسته ترین seo عمل برای یک وبسایت، مدیران و کارکنان خویش آن وب سایت می‌باشند. در کامل شدن کل نوشته ی علمی هایی که تاکنون در رابطه بهینه سازی، سرویس ها seo و شیوه های کسب درجه و منزلت مطلوب در گوگل برای شما ملازمان دائمی بهینه سازی جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده ایم می‌خواهیم شما‌را با مواقعی آشنا کنیم که خیلی از اشخاصی که در مسئله طراحی وب سایت کار دارا هستند نسبت به آنان تدبیر نداشته و یا این که گاها آن را فراموش می نمایند تا در بهینه سازی تارنما متبوع پیاده سازی نمایند.

شاید مورد ها امروز بتواند کمکی باشد برای اینکه شما هم تا حدودی یک بهینه سازی عمل نصفه ماهر گردید بدین ترتیب درصورتی که می‌خواهید به سود مطلوبی در وب سایت خویش دست پیدا فرمائید، مایحتاج میباشد مواقعی که برای بهینه سازی وبسایت می بایست رعایت کنیم را بدانید.


seo

با ما همپا باشید تا به یکسری مثال از مواقعی که برای بهینه سازی وب سایت می بایست رعایت کنیم را بخوبی بشناسید و برای کسب جايگاه مطلوب بوسیله موتورهای کاوش آن‌ها را در وبسایت خویش اعمال و عملی سازید.

مواقعی که برای بهینه سازی وبسایت می بایست رعایت کنیم
گزینش دامنه وب سایت در حدود کسب و کارتان
یکی‌از فاکتورهایی که گوگل در الگوریتم های جايگاه بندی آن را در حیث میگیرد اسم دامین سایت است. گزینش اسم دامین به طور مخفف و غیر قابل فهم سبب ساز میگردد گوگل سرگردان گردیده و یه خرده دشوار خیس می‌تواند سایت شمارا آیتم ارزیابی و تجزیه و بررسی قرار داده و جايگاه قابل قبولی را برای وب سایت شما در حیث بگیرد.

بدین ترتیب می بایست کارایی فرمائید نامی را که میخواهید برای دامین تارنما خویش تعیین نمایید با کسب و کاری که در آن کار دارید رابطه داشته باشد.

شاید بعضی از صاحبین سایت ها بر این اعتقادوباور باشند که گزینش اسم دامنه نمی تواند تاثیری در سکو دهی گوگل داشته باشد. البته می بایست برای این گروه از دوستان بگوییم که صرف حیث از تاثیر اسم دامین در بهینه سازی، عقلانی میباشد که اسم صدق برای وبسایت کسب و کارتان گزینش نمایید.

نمونه: برای یک وب سایت اطلاع رسانی ، اسم agahibartar.com بهتر از joyandebartar.com است.

Ui چه می‌باشد، اهمیت ui در seo
User Interface یا این که به عبارتی ui به معنای رابط کاربری میباشد که در واقعیت نماد دهنده به عبارتی ظواهر وبسایت شما است که برای یوزرها میتواند از اهمیت اکثری برخوردار باشد.

Ui به عبارتی تصاویر، متون، جدول ها، ویدئوها، رنگ ها و حتی جای هایی است که شما در سایت خویش از آنان استعمال میکنید. هماهنگی و یکپارچگی که در ساخت سایت بایستی به آن‌ها اعتنا داشته باشید از وظایف ui میباشد.

ui می تواند در فرآیند بهبود بهینه سازی وبسایت نیز تاثیر گذار باشد.(البته خیلی خیر، به این دلیل که ux اساسی خیس می‌باشد، ux چه میباشد؟) شما برای اینکه بتوانید در تارنما خویش ui قابل قبولی را ارائه داده و آن را بخوبی پوشش دهید می‌توانید از قابل انعطاف افزارهایی که دراین باره میتوانند به شما یاری بخش اعظمی نمایند همچ


مورد ها seo وب سایت

ون قابل انعطاف افزارهای فتوشاپ و لهجه نرم افزار نویسی استعمال نمائید.

Uxچیست؟
یک کدام از دیگر از مواقعی که در بهینه سازی وب سایت بایستی رعایت کنیم ux میباشد که یک کدام از دیگر از اصطلاحاتی میباشد که در seo با آن رمز و عمل داریم. در مقاله بالا در رابطه اینکه ui یا این که به عبارتی رابط کاربری چه میباشد برایتان کلام کردیم و در کامل شدن آن می‌خواهیم برایتان تیتر کنیم که تجربه کاربری یا این که ux چه می‌باشد؟

شاید در طراحی سایت با دو واژه  ui و  ux زیاد واکنش داشته باشید البته هیچ سیرتکامل اطلاعی از این دو واژه نداشته باشید.

Ux به معنای تجربه کاربری میباشد که در واقع به راحتی یوزرها و ترازو رضایت آنها با فعالیت کردن در وب سایت اشاره داراست بهتر میباشد ux را برایتان چنین بازگو کنیم که شم نیکی را که یوزرها از وب سایت شما اخذ می نمایند را User Experience یا این که به عبارتی ux میگویند.

تجربه کاربری مثلا مواقعی میباشد که در بهینه سازی بسیار تاثیر گذار میباشد. از آنجایی که گوگل خلق کاربرانی که وارد تارنما های گوناگون میگردند را ذیل حیث داراست و به عکس العمل ها نسبت به وبسایت ها برخورد علامت می‌دهد براین اساس هر چه تجربه کاربری تارنما شما بهتر باشد با یقین معیار یوزرها بیشتری را جذب خواهید کرد و ترافیک وبسایت خویش را ارتقا خواهید بخشید که‌این زمینه در جايگاه بندی و جایگاهی که تارنما شما از حاصل موتورهای کاوش بدست خواهد آورد بسیار تاثیر گذار است.

ایجاد کرد قسمت وب لاگ وب سایت بر طبق اصول seo
هیچگاه مقاله‌ها ورقه اساسی با عکس فقط امکان کلیک نداشته باشند، یعنی عنا وین مقاله‌ها باشند که نوشته ی علمی را گشوده میکنند.
سرعت گشوده شدن تارنما و خصوصا محتوا ها برای موتورهای کاوش بسیار اهمیت داراست.
 

شناخت با Google Webmaster Tools
دیدنی میباشد بدانید که تعداد اکثری از مدیران وب سایت ها می باشند که از Google Webmaster Tools به کارگیری نمیکنند. شاید ندانید که گوگل این روز ها ابزار بدون پول قابل قبولی را برای وبمستران ارائه داده میباشد که مهم ترین و شایسته ترین آن ها Google Webmaster Tools است که به کارگیری از این ابزار برای همگی وبمسترها موردنیاز و ضروری میباشد.

شما با استعمال از این ابزار مجانی به راحتی و در هر وقتی که بخواهید میتوانید از شرایط بهینه سازی وب سایت خویش در گوگل با خبر گردید. شما میتوانید با ابزار Google Webmaster Tools پیوند های داخلی و فرنگی وب سایت خویش را بررسی کرده و به پیوند های مخربی که وارد تارنما شما گردیده اند نیز دسترسی پیدا کرده و آن‌ها‌را از وبسایت خویش حذف نمائید تا با افت seo تارنما مواجه نشوید.

یکی مهم‌ترین کارهایی که میتوانید به یاری ابزار Google Webmaster Tools جاری ساختن دهید یقین جستن از ایندکس شدن و ایندکس نشدن مطالب تارنما در گوگل میباشد.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 434 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 21:00


مغازه ساز جمهوری اسلامی ایران‌هاستیک راهکار راحت، سریع و کاربردیبرای ورود   بهترین سئو کار   به فضای آنلاین
فروشگاه اینترنتی فعال سازی فرمائیدکیفیت محتوا اصلی خیس از کمیت محتواگوگل تغییرات متعددی در الگوریتم جستجوی خویش اجرا نموده است همچون الگوریتم Fred  که تمرکز بر حذف تارنما های بی کیفیت از سود کاوش را دارااست. بخش اعظمی از تارنما ها که برای درآمد اطلاع رسانی تبلیغاتی  محتوا و رابط کاربری را قربانی آن کرده اند، در سال نو در گیر افت ترافیبک قابل توجهی  گردیده اند.
محتوای کیفیت خوب از سال ۲۰۱۷ آیتم دقت قرار گرفت و تمرکز بر روی آن زین بیشتر شود.
محتوای کیفیت عالی دارنده محوریت ساخت‌و‌ساز بها برای یوزرها میباشد، به جا ی بازنویسی یوزرها برای بازدید و یا این که تولید محتوایی که کمکی به جواب مخاطب نمی نماید. در صورتی‌که یک تعریف‌و‌تمجید معین برای محتوای کیفیت عالی نیست ، البته متخصصین سئو  توصیه میکنند از پست هایی به کار گیری نمایید که زمان بر خیس و بی نیاز خیس باشند و تحت عنوان منابعی دارای اعتبار برای بازدیدکنندگان باشد.
 


اهمیت  SSL  در سال ۲۰۱۸در‌حالتی که تا کنون برای کدگذاری اطلاعاتی که در میان وب سایت شما و یوزرها ارسال می گردد اقدامی نکرده اید، الان فرصت آن میباشد. از سال ۲۰۱۷ مرورگر های کروم و فایر فکس در به روز های نو برای وبسایت هایی که دارنده SSL  نیستند پیام  “وبسایت نا امن” اکران میدهند.
در حالتی که تا کنون موردها امنیتی سایت را برطرف نکرده اید،از قافله عقب باقی مانده اید.
در‌صورتی‌که چه مدرک های SSL  تاثیر مقداری بر روی درجه بندی دارا‌هستند البته تاثیر غیر مستقیمی بر روی  سئو  دارا هستند .
وقتی که یوزرها بعداز کلیک بر روی وبسایت در نتیجه ها کاوش با یک تارنما نا امن مواجه شوند، حتما بعد از فرصت کوتاهی شاهد افت ترافیک و به به عبارتی ترازو کاهش درجه بندی خواهید بود. لذا در او‌لین مجال نسبت به SSL  مبادرت نمایید.
برای داده ها بیشتر برای خرید ssl ارزان می‌توانید از روش لینک و پیوند مبادرت فرمایید.
چگونگی رئیس بهینه سازی  در سال ۲۰۱۸با تغییرات اعلام گردیده راجع به الویت دهی به وبسایت های سازگار با دستگاه های موبایلی در سال ۲۰۱۸ و کیفیت محتوا ، مالکان وبسایت بایستی بر روی یکسری آیتم تمرکز داشته باشند :
مطئن شوند که تارنما آن ها برای دستگاه های موبایلی با هر اندازه نمایشگر بی عیب و نقص باشد.حذف pop up برای کاربرانی که از تلفن همراه برای بارگذاری تارنما استعمال می کندد.تمرکز بر روی یک استراتژی متنوع راجع‌به سئو که بالاتر از جايگاه بندی های سنتی کاوش باشدتبدیل تارنما به یک راءس ضروری داده ها و سوال و جوابنصب تجهیزات امنیتی بر روی وبسایت

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 20:16


مغازه ساز جمهوری اسلامی ایران‌هاستیک راهکار راحت، سریع و کاربردیبرای ورود   بهترین سئو کار   به فضای آنلاین
فروشگاه اینترنتی فعال سازی فرمائیدکیفیت محتوا اصلی خیس از کمیت محتواگوگل تغییرات متعددی در الگوریتم جستجوی خویش اجرا نموده است همچون الگوریتم Fred  که تمرکز بر حذف تارنما های بی کیفیت از سود کاوش را دارااست. بخش اعظمی از تارنما ها که برای درآمد اطلاع رسانی تبلیغاتی  محتوا و رابط کاربری را قربانی آن کرده اند، در سال نو در گیر افت ترافیبک قابل توجهی  گردیده اند.
محتوای کیفیت خوب از سال ۲۰۱۷ آیتم دقت قرار گرفت و تمرکز بر روی آن زین بیشتر شود.
محتوای کیفیت عالی دارنده محوریت ساخت‌و‌ساز بها برای یوزرها میباشد، به جا ی بازنویسی یوزرها برای بازدید و یا این که تولید محتوایی که کمکی به جواب مخاطب نمی نماید. در صورتی‌که یک تعریف‌و‌تمجید معین برای محتوای کیفیت عالی نیست ، البته متخصصین سئو  توصیه میکنند از پست هایی به کار گیری نمایید که زمان بر خیس و بی نیاز خیس باشند و تحت عنوان منابعی دارای اعتبار برای بازدیدکنندگان باشد.
 


اهمیت  SSL  در سال ۲۰۱۸در‌حالتی که تا کنون برای کدگذاری اطلاعاتی که در میان وب سایت شما و یوزرها ارسال می گردد اقدامی نکرده اید، الان فرصت آن میباشد. از سال ۲۰۱۷ مرورگر های کروم و فایر فکس در به روز های نو برای وبسایت هایی که دارنده SSL  نیستند پیام  “وبسایت نا امن” اکران میدهند.
در حالتی که تا کنون موردها امنیتی سایت را برطرف نکرده اید،از قافله عقب باقی مانده اید.
در‌صورتی‌که چه مدرک های SSL  تاثیر مقداری بر روی درجه بندی دارا‌هستند البته تاثیر غیر مستقیمی بر روی  سئو  دارا هستند .
وقتی که یوزرها بعداز کلیک بر روی وبسایت در نتیجه ها کاوش با یک تارنما نا امن مواجه شوند، حتما بعد از فرصت کوتاهی شاهد افت ترافیک و به به عبارتی ترازو کاهش درجه بندی خواهید بود. لذا در او‌لین مجال نسبت به SSL  مبادرت نمایید.
برای داده ها بیشتر برای خرید ssl ارزان می‌توانید از روش لینک و پیوند مبادرت فرمایید.
چگونگی رئیس بهینه سازی  در سال ۲۰۱۸با تغییرات اعلام گردیده راجع به الویت دهی به وبسایت های سازگار با دستگاه های موبایلی در سال ۲۰۱۸ و کیفیت محتوا ، مالکان وبسایت بایستی بر روی یکسری آیتم تمرکز داشته باشند :
مطئن شوند که تارنما آن ها برای دستگاه های موبایلی با هر اندازه نمایشگر بی عیب و نقص باشد.حذف pop up برای کاربرانی که از تلفن همراه برای بارگذاری تارنما استعمال می کندد.تمرکز بر روی یک استراتژی متنوع راجع‌به سئو که بالاتر از جايگاه بندی های سنتی کاوش باشدتبدیل تارنما به یک راءس ضروری داده ها و سوال و جوابنصب تجهیزات امنیتی بر روی وبسایت

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 20:15


کارشناس بهینه سازی چه کسی است ؟
متخصص بهینه سازی یا این که کارشناس  سئو در مشهد به فردی گفته می شود که تارنما‌ها را به دلیل بهبود سکو در نتیجه ها موتورهای کاوش، باصرفه می‌نماید. به عبارت دیگر یک دارای تخصص seo به شخصی گفته می گردد که میداند چه‌گونه از موتورهای کاوش ترافیک بیشتری برای تارنما خویش اخذ نماید.

به چه شکل به یک دارای تخصص ماهر seo تبدیل شویم ؟
seo گروه‌ای از فرآیندهای داخلی و فرنگی سئو اینترنت‌وب سایت میباشد که برای یادگیری آن باید بصورت دائمی مطالب و تکنیک‌های تازه را مطالعه و تست کنیم.

متداول‌‌‌ترین طریق‌‌‌‌هایی که می‌‌توانند به شما در کسب مهارت‌‌های بهینه سازی یاری نمایند عبارتند از:

گذراندن یک عصر جامع بهینه سازی
پیاده‌‌‌سازی تکنیک‌‌‌‌‌های seo بر روی یک وب سایت فردی
کارآموزی در یک تاکسی بازاریابی
اخذ گواهینامه سئو از سایت‌‌های دارای اعتبار


خصوصیت های دارای تخصص seo
در واقع بهینه سازی چیزی بالاتر از درج کلیدواژه ها در متن و seo متاتگ ها میباشد. در واقعیت شایسته ترین کارشناسان seo، عده ای می باشند که معمولا در موضوع‌‌‌‌‌های گوناگون بازاریابی دارنده مهارت میباشند. برای مثال شخصی که با ابزارها و پلتفرم‌‌‌‌‌های متفاوت دیجیتال مارکتینگ شناخت دارااست مطمئنا از پتانسیل بالاتری برای تبدیل شدن به یک دارای تخصص بهینه سازی شامل است.

همینطور یک متخصص یا این که دارای تخصص بهینه سازی مدام بایستی با دقت به اپدیت های سال نو، یک تحلیل لیست سئویی از اقداماتی که برای seo اجرا میدهد، داشته باشد. مثلا محاسبه لیست seo ۲۰۲۱ به طبع با مفاد نظارت لیست در سال های گذشته گوناگون خواهد بود و مورد ها جدیدی به آن اضافه گردیده‌است.

بطور کلی یک سئوکار رشته‌‌‌‌ای می بایست دارنده خصوصیت‌‌‌های پایین باشد:
توان دریافتن لغت ها کلیدی لبریز وسعت و نادر رقابت
فهم و شعور نسبی از HTML و CSS
بضاعت و توان نظارت رقبا در کلیدواژه‌‌‌‌های متبوع
فهم نکات فنی تاثیرگذار، بر سکو‌‌‌‌‌بندی تارنما‌‌‌‌‌ها
علم کافی در قضیه الگوریتم‌‌‌های گوگل و تغییرات نو
مهارت تایپ کردن متن ها تبلیغاتی دیدنی
بضاعت در لینک و پیوند‌سازی برای عبارات کلیدی
مهارت به کارگیری از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس
شناخت با کانال‌های اجتماعی و روش کارکرد آن‌‌ها
مهارت در ساخت محتوای بصری مانند ایجاد کرد ویدیو و اینفوگرافیک برای این آیتم می توانید از نوشته ی علمی video marketing امداد بگیرید.
موتورهای کاوش به چه شکل عمل می‌نمایند؟
پیش از اینکه به توضیح در رابطه مفاد بالا بپردازیم در آغاز بایستی با طرز‌ی عمل موتورهای کاوش آشنا گردید. پس سفارش می کنم ادامه مقاله را مطالعه فرمائید.

قطعا برای شما هم این پرسش اتفاق افتاده که گوگل چطور در کسری از ثانیه دنیای اینترنت را کاوش و نتیجه ها شبیه کلیدواژه کاوش گردیده را به اشخاص اکران می‌‌دهد؟

در واقع خیر فقط گوگل بلکه همگی موتورهای کاوش صرفا  از صفحاتی که در مقر داده خویش ذخیره کرده‌اند برای اکران حاصل استعمال می نمایند. به عبارت بی آلایش‌‌خیس در شرایطی‌که یک اینترنت‌تارنما به وسیله ربات‌‌های گوگل تحلیل و ایندکس نشده باشد آن وبسایت در لیست نتیجه ها گوگل اکران داده نمی‌‌‌گردد.

نکته: برای تسریع پروسه ایندکس‌‌شدن صفحه ها وبسایت در دیتابیس گوگل می‌‌‌توانید پس از ساخت سایت خویش، آن را بوسیله ابزار سرچ کنسول به گوگل معرفی نمائید.

فرآیند ذخیره‌سازی یا این که ایندکس شدن صفحه ها به صورت ذیل میباشد:

پروسه محاسبه صفحه های اینترنت، بوسیله عنکبوت‌‌‌‌ها اعمال می‌‌‌‌خواهد شد. آنان به کاوش در وب می‌‌‌پردازند و صفحه های تازه را آنالیز می‌‌‌‌‌نمایند.

 

بعد نوبت نظارت کدها به وسیله خزنده‌ها (Crawler) میباشد. شما می توانید از نوشته‌ی علمی خزنده اینترنت یا این که crawler چه میباشد علاوه بر کسب داده ها در ارتباط این تکنولوژی، با ۱۰ مثال از پر اسم و رسم ترین کراولر های آشنا گردید.

 

صفحه ها متبوع به بایگانی صفحه ها ذخیره گردیده موتور کاوش اضافه میگردند.

نکته دیدنی: در فهرست گوگل بیش تر از ۱۳۰ هزار میلیارد شیت وجود داراست.

 

در غایت هنگام جستجوی یوزرها، وبسایت نو میتواند در نتیجه ها گوگل اکران داده گردد. اما طبق گفته گوگل قرارگیری وب سایت در صفحه های اول گوگل به بیش تر از ۲۰۰ فاکتور گوناگون بستگی داراست.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه شیوه کارکرد موتورهای کاوش می توانید از مقاله‌ها ذیل به کار گیری فرمایید:

گوگل چه‌طور عمل می نماید؟

یادگرفتن کارکرد گوگل سرچ

کارداران اساسی در سکو بندی موتورهای کاوش
به عبارتی‌‌‌طور که در قسمت‌‌های ابتدایی نیز به آن اشاره کردیم گوگل برای جايگاه بندی وب سایت‌ها، بیشتراز ۲۰۰ فاکتور را محاسبه کرده و با اعتنا به امتیازات کسب گردیده رده هر وب سایت را مشخص و معلوم می نماید.

ولی نیازی به یادگیری کلیه موردها وجود ندارد زیرا گوگل از این موردها چهت نیل به سه خصوصیت رابطه، اقتدار و کیفیت استعمال می‌‌نماید.

رابطه یا این که Relevancy
مراد از رابطه ترازو انطباق کلیدواژه کاوش گردیده با وبسایت میباشد.

از جمله در حالتی‌که شما، کلیدواژه “بلیز خاکستری” را کاوش نمایید، Google در فهرست خویش به‌دنبال وب سایت‌‌هایی خواهد بود که عنوان ها و محتوای آنان با عبارت کاوش گردیده هم‌خوانی داشته باشد. گوگل در اجرا این فعالیت بسیار وسواس به خرج می‌‌‌دهد به همین انگیزه میباشد که شما در نتیجه ها، کفش خاکستری یا این که شلوار خاکستری مشاهده نمی‌‌نمایید.

توان یا این که Authority
مراد از توان، ترازو متکی بودن گوگل به محتوای یک اینترنت‌تارنما میباشد.

معمولا توان یک دامنه در رتبه نخستین، بر پایه ی تعداد پیوندهایی میباشد که به آن دامنه داده می‌‌‌خواهد شد. هر چه صفحه های وب سایت دارنده پیوندهای بیشتری باشند اعتبار آن ها از نظر گوگل بیشتر میباشد.

 

کیفیت یا این که Quality
کیفیت با اعتنا به دست اندرکاران مختلفی مانند آوازه و محبوبیت وب سایت از لحاظ یوزرها، ساختار محتوای ورقه و طریق تعامل یوزرها با تارنما در نتیجه ها احتساب می‌‌‌گردد.

آیا کارشناس seo می بایست اپ نویس باشد؟
نه. البته بایستی با اصول نخستین HTML شناخت داشته باشد. انگیزه هم این میباشد که شما در زمان فرایند باصرفه‌‌‌سازی وب سایت ممکن میباشد با مشکلاتی مرتبط با ساختار کدها و یا این که شیوه استعمال از تگ‌ها مواجه گردید که در حالتی‌که کارکشته به عیب یابی و رفع خلل نباشید با معضل‌های دور از شوخی روبرو خواهید شد.

ضمنا اشنایی با لهجه HTML می‌‌‌‌‌تواند در بخش اعظمی از مورد‌‌‌‌‌ها رویه‌‌‌‌گشای شما باشد و اصطلاحا نقش منجی را برای متخصص بهینه سازی جاری ساختن نماید.

۵ فاکتور اصلی در seo
تحقیق کلمه ها کلیدی
تحقیق لغت ها کلیدی اولی قدم و یکی مهم ترین عمل‌ها در بهینه سازی میباشد.

غلط در تعیین کلیدواژه‌‌ها می تواند تارنما شما‌را در برگه ۵ گوگل دفن نماید! به همین خیال و خاطر میباشد که می بایست در تعیین لغت ها کلیدی به شدت اعتنا نمایید.

همچنین بخوانید  معمولی ترین راهنمای تحقیق کلمه ها کلیدی + معرفی ۱۰ ابزار برای گزینش واژه و کلمه کلیدی
بازاریابی محتوا
seo سوای ساخت و ساز محتوای مطلوب ناقص میباشد. به دلیل آنکه قرار به دست آوردن در مرتبه بندی، فارغ از به کارگیری از محتوای کیفیت خوب حدودا نا ممکن میباشد! در صورتیکه می‌‌‌خواهید وب سایت شما گزینه دقت موتورهای کاوش قرار بگیرد نگاه ویژه‌‌‌ای به‌این نصیب داشته باشید.

 سئو محتوا
بعداز ساخت محتوا نوبت سئو محتواست. محتوای صفحه ها وبسایت از حیث گوگل و یوزرها می بایست دارنده ساختار منظم و خوانایی مطلوب باشد. تایپ کردن عنوان ها مطلوب برای صفحه های، درج عبارات کلیدی متبوع در متن و به کارگیری از لینک و پیوند‌های داخلی برای رابطه مطالب با یکدیگر از طریق‌هایی میباشد که می توانید برای باصرفه‌سازی محتوا از آن امداد بگیریدبه شما سفارش می شود برای کسب داده ها در حوزه ی ایجاد محتوا چه می باشد نوشته‌ی‌علمی ما‌را مطالعه فرمائید.

سئوی فنی
یک کدام از قسمت‌‌‌‌های که سایت‌های کوچک معمولا پیگیر آن نیستند seo تارنما از دید نکات فنی میباشد. هرچند این موضوع در تارنما‌‌های کوچک چندان آیتم دقت قرار نمی‌‌‌گیرد ولی برای اینترنت‌وب سایت‌‌‌هایی تعالی مانند مغازه‌های آنلاین با هزاران برگه داخلی، بسیار اصلی و معضل برانگیز خواهد بود.

در امر seo تارنما های فروشگاهی می‌توانید از نوشته‌ی‌علمی تحت یاری بگیرید:

از بهینه سازی وبسایت فروشگاهی چه می‌دانید؟ (۶ قدم چهت نیل به seo خوب)

 

لینک و پیوند سازی
لینک و پیوند بیلدینگ یا این که لینک و پیوند‌‌‌‌سازی یکی‌از اثربخش‌ترین کار‌‌‌هایی میباشد که می اقتدار برای ارتقاء جايگاه وب سایت در نتیجه ها گوگل اعمال بخشید.

مراحل لینک و پیوند سازی یکی‌از اصلی‌‌‌‌ترین و غامض‌‌‌‌ترین فرایند بهبود سئوی وبسایت میباشد که در شکل نداشتن تخصص کافی در این باره ممکن میباشد با بحران های بدون شوخی مواجه گردید. پس تازمانیکه از علم و تجربه‌ی کافی دراین باره برخوردار نشده‌‌اید از ایفا آن جداگانه خودداری کنید.

ارتقاء مهارت های seo
شما می‌‌‌‌توانید همگی روز را صرف مطالعه در رابطه seo نمائید البته در شرایطی که می‌‌‌‌‌خواهید به یک کارشناس seo تبدیل گردید بایستی دست به عمل گردیده و کار‌‌های بهینه سازی را شروع فرمائید.

به کار گیری از سایت فردی
خب، سفارش می‌‌‌‌کنیم برای استارت عمل یک سایت منش‌‌‌اندازی کرده و از آن برای آزمایشات خویش به کار گیری فرمائید. این فعالیت می‌‌تواند علاوه بر ارتقاء سرعت، در یادگیری مفاهیم نو از استرس شما برای اخذ نتیجه ها معکوس J  نیز، کاهش دهد!

از مزایای دیگر آن می‌اقتدار به :

دسترسی بدون نقص به همه نصیب‌‌های وب سایت برای ساخت تغییرات دلخواه، شناخت با کدهای HTML و بازاریابی محتوا اشاره نمود.

به عبارت دیگر داشتن یک سایت فردی، به انگیزه ساخت بحران‌‌های متعدد می‌‌‌تواند به شما در این مورد بسیار یاری دهد.

جذب مشتریان seo
احتمالا این سئوال در ذهنیت شما صورت گرفته، که چه کسی حاضر میباشد پروژه سئوی خویش را به اینجانب واگذار نماید؟

البته ما یحتاج میباشد بدانید که:

شما با گذراندن عصر‌‌های مربوطه و مطالعه مقاله‌ها اثر گذار و متنوع در رابطه seo، احتمالا از ۷۰% اشخاصی که در حوزه بازاریابی آنلاین کار می‌نمایند دارنده داده ها بیشتری می‌باشید.
بهینه سازی فرآیندی بغرنج و وقت گیر میباشد، به این ترتیب حتی در شرایطی‌که مشتری بیش تر از شما در رابطه seo داده ها داشته باشد، احتمالا فرصت کافی برای اعمال کلیه‌ی مورد ها را نخواهد داشت.
تحت عنوان تجربه اولیه از مشتریان خویش هزینه مقداری اخذ نمایید. این عمل میتواند  در جلب رضایت مشتریان بسیار اثرگذار باشد.
به شما سفارش میشود برای کسب داده ها در حوزه لیست بها seo نوشته‌علمی ما‌را مطالعه فرمایید.

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 19:55


رپرتاژ اطلاع رسانی چطور محتوایی میباشد؟ رپرتاژ اطلاع رسانی را اکثر زمان ها بهترین سئو کار  تحت عنوان یک محتوای تبلیغاتی می شناسند. مقصود نگارش رپرتاژ معمولا معرفی کالا و سرویس ها، ساخت شناخت با یک کسب‌وکار، فروش بیشتر و… یا این که ترکیبی از این‌ها میباشد. براین اساس می‌قدرت آن را تکنیکی جالب برای ذکر خبرهای مرتبط با کسب‌وکار دانست.

در‌این مقاله قصد داریم مختصات محتوای رپرتاژ اطلاع رسانی استاندارد و فن‌ای را معرفی کنیم. همچنین ترفندهایی برای نگارش رپرتاژ خلاقانه و مشتری‌پسند را با شما به اشتراک بگذاریم.

به دنبال میخوانید
رپرتاژ چه فرقی با بقیه محتواها دارااست؟
خصوصیت‌های اساسی یک رپرتاژ اطلاع رسانی مطلوب کدامند؟
چطور یک رپرتاژ استاندارد و فن‌ای بنویسیم؟
1- ماجرا‌پردازی خلاقانه
2- تمرکز روی بها‌ آفرینی رپرتاژ
3- وفاداری متن تحت عنوان اساسی
4- سرمایه‌گذاری روی کاربر‌ها
5- نهایی خوش
مروری بر ترفندهای رپرتاژنویسی
رپرتاژ چه فرقی با بقیه محتواها داراست؟
رپرتاژ اطلاع رسانی ترکیبی ظریف از دیگر گونه های محتوا میباشد. با این تفاوت که صورت هیچ یک از آن ها وجود ندارد. به عبارت دیگر؛ رپرتاژ مانند پست وبلاگی بایستی داده ها با ارزشی را با کاربر به اشتراک بگذارد و قادر است غرض آموزشی داشته باشد. مثل محتوای ورقه اینترنت بازدیدکنندگان را به سمت خرید یا این که به کار گیری از سرویس ها یا این که محصولی مشخص و معلوم هدایت می‌نماید.

مانند محتوای توضیح کالا فرصتی برای ذکر برتری کسب‌وکار، سرویس یا این که فرآورده را آماده می‌نماید. همچنین مثل یک پست کانال‌ی اجتماعی بایستی دارنده عنوانی استفاده کننده‌پسند و خاص باشد. ولی در‌صورتی‌که محتوایتان صرفا یکی از دو آیتم از این خصوصیت‌ها را داشته باشد، قطعا یک مکان کارش می‌لنگد.

خصوصیت‌های مهم یک رپرتاژ اطلاع رسانی مطلوب کدامند؟
یک رپرتاژ اطلاع رسانی خوب هیچ زمان ماهیت تبلیغاتی بودن خودش را فریاد نمی‌زند. همگی‌ی ما می دانیم که عمل رپرتاژ تبلیغ کردن میباشد. البته مهارت مهم تالیف کننده‌ی رپرتاژ، مرتبط با خلاقیتی میباشد که در نهفته کردن این واقعیت از خویش آرم میدهد.

از سایر مختصات رپرتاژ مطلوب می‌اقتدار به مورد ها ذیل اشاره نمود:

بیانی خلاقانه و ماجرا‌پردازی عالی دارااست.
در زمینه ی گرفتاری‌ها و اشتباهات استفاده کننده حرف می‌نماید. (رپرتاژهایی با موضوعات آموزشی یکی‌از شایسته ترین تعیین‌ها می باشند)
به طور غیرمستقیم و با تحریک ایرادات کاربر، مقصود تبلیغاتی خویش را دنبال می‌نماید.
لحن روایی و گویش نگارش آن به بقیه محتواهای مارک مجاورت میباشد.
از حرف‌های لبه‌ای و نامرتبط با تیتر اساسی رپرتاژ جلوگیری می‌نماید.
ارتفاع استاندارد دربین 700 تا 1500 واژه دارااست و  با پرگویی بیش تر از اندازه‌ راجع‌به کسب‌وکار، شکیبایی استفاده کننده را رمز نمی‌موفقیت.
از کلی‌گویی در زمینه‌ی متاع یا این که کسب‌وکار اجتناب می‌نماید و روی جنبه‌های کمتر شناخته گردیده و ویژه مارک یا این که سرویس ها تمرکز می‌نماید.
به مکان ذکر مزایای کسب‌وکار یا این که متاع از فواید آن ها برای مشتری، سخن می زند.
تعداد فراخوان به فعالیت (call to action)‌های متعادلی دارااست. (حداکثر سه یا این که چهار گزینه کافی میباشد.)
به هر عذر کارایی می‌نماید تا تجربه‌ی کاربری کاربر را از مطالعه‌ی رپرتاژ ارتقاء دهد. (به عنوان مثال با معرفی کمپین‌های تازه مارک یا این که دادن تخفیف‌های منحصربه‌فرد برای مطالعه رپرتاژ، کاربر را ذوق زده و راضی می‌نماید.)
دارنده ساختاری دارای انسجام و خوانایی بالا میباشد. (زیرتیتر و ساختار بولت‌وار دارااست)
حتی اصلاحات و مختصات غامض‌ی کسب‌وکار یا این که فرآورده را با کلماتی معمولی و روشن ذکر می‌نماید.
 از استانداردهای نگارشی و سئوی محتوا تبعیت می‌نماید.
برای خودداری از یکنواختی متن از شعار مارک یا این که جملا‌ت خلاقانه برای معرفی مال یا این که تیترهای داخلی رپرتاژ اطلاع رسانی سود می برد. (از جمله: با (نام مارک) دست به سیاه و سپید نزنید!)
چطور یک رپرتاژ استاندارد و فن‌ای بنویسیم؟
رپرتاژ اطلاع رسانی تنها مختص دنیای مجازی وجود ندارد بلکه می‌قدرت آن را در مجلات کاغذی و خبر نامه‌ها هم پیدا کرد. مثال دم‌دستی آن تراکت‌های تبلیغاتی میباشند. مطلقا برای شما هم اتفاق افتاده که در کنار خیابان تراکت تبلیغاتی بگیرید. اکثر اشخاص فقط در‌حد سه ثانیه به آن نگاه می‌نمایند. آن گاه در حالتی که به اصول شهرنشینی اهمیت بدهند در شایسته ترین شرایط آن را در اولی سطل آشغال می‌اندازند. در غیر این شکل با صحنه‌ای از کفپوش‌های رنگی در پیاده‌روها مواجه خواهید شد.

تراکت‌ها مثال‌ای ناقص از نگارش رپرتاژ اطلاع رسانی می باشند. بیشتر وقت ها در آنان با واژه و کلمه‌هایی مثل «تاراج تعالی» و «تخفیف استثنایی» مواجه می شوید. بعضا از آنها از این زمان برای شکستنِ خیره کننده و غریب نرخ بها‌های یک جنس استعمال می‌نمایند. به این ترتیب کاربر در نگاه نخستین تصور می‌نماید که با اجناسی به درد نخور یا این که بی‌کیفیت سروکار داراست. پس قبل از اینکه سرش کلاه برود، تراکت را کناره‌ای انداخته و گریز را بر قرار ترجیح می دهد.

برای تایپ کردن یک رپرتاژ اطلاع رسانی رشته‌ای، فرم تایپ کردن محتوا در تراکت‌های خیابانی را مجسم فرمایید. در گام آن‌گاه تنها عملکرد نمائید تا مشکلات نگارشی آن را تکرار نکنید. چاره‌های تحت برای تایپ کردن یک رپرتاژ اطلاع رسانی رشته‌ای و استاندارد به شما امداد می‌نمایند:


1- روایت‌پردازی خلاقانه
بشر‌ها دلداده ماجرا می باشند. چنانچه جایی شنیدید که دنیای تبلیغات و رپرتاژ اطلاع رسانی با روایت‌پردازی بیگانه میباشد. مسلما کسی قصد دارااست رمز به سرتان بگذارد. روزمره هزاران کسب‌وکار برای تولیدها و خدماتشان رپرتاژ اطلاع رسانی منتشر می‌نمایند. فقط خصوصیتِ مخصوص که می تواند انبوه این محتواها را از هم تفکیک نماید، روش‌ی روایت‌سرایی آنها میباشد.

این تکنیک وقتی ارزشمندتر میباشد که بخواهید برای یک کسب‌وکار چند رپرتاژ اطلاع رسانی مختلف بنویسید. دراین‌صورت کافی میباشد برای هر محتوا یک ماجرا جداازهم پیدا فرمایید.

ترفند نگارش: برای یافتن ماجرا هر رپرتاژ میتوانید از دو تکنیک عناد و نقص‌‌تراشی استعمال فرمائید:

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 427 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 18:07


در سال ۲۰۱۸، ۸۴٪ از کمپانی‌های آمریکایی با دستکم 100 کارمند از تاکتیک‌های بازاریابی محتوای  سئو در مشهد  دیجیتال برای هدف ها بازاریابی خویش به کارگیری کردند. در حالتی‌که چه این آمار تعجب‌آور وجود ندارد، البته تأکید می‌نماید که بازاریابی محتوا برای برندها در سال‌ 2020 و آن‌گاه چقدر حیاتی میباشد. ارزیابی لیست بازاریابی پیش رو، به چک مهمترین مواقعی می پردازد که می‌بایست متناسب با ترندهای جانور، در نرم‌افزار‌ی بازاریابی محتوایی خویش حیث نمایید.

یافت کردن خویش در یک مسیر بازاریابی محتوا خیلی سهل و آسان میباشد. بازاریابان محتوا میل دارا هستند که روال خاص خویش را داشته باشند و از شایسته ترین نحوه‌ها برای ساخت و ساز، توزیع، تجزیه و نظارت محتوا به کار گیری نمایند.

با این اکنون، در شرایطی‌که عمل‌های شما برای مقطع زمانبر راکد باقی بمانند، مارک و محتوای شما دیرین میشود. با اینکه ممکن میباشد شما تا قبل از این از دید محتوایی خوب عمل کرده باشید، البته ضروری میباشد که طریق‌های بازاریابی محتوایی تازه را چک کرده و با تکنیک‌ها و ابزارهای تازه تست نمایید.

برای یاری به شما در کشف ابزارهای نو و قرار به چنگ آوردن در امتداد مسیر درست، ما یک تحلیل لیست بازاریابی محتوا برای امسال فراهم کرده‌ایم. از این تاکتیک‌ها، ایده‌ها و ابزارها به کارگیری فرمائید تا استراتژی بازاریابی محتوایی کسب‌وکار خویش را در امسال تقویت نمائید.

تحلیل لیست بازاریابی محتوا
استراتژی بازاریابی محتوایی خویش را مستند فرمایید
تاکتیک‌های رقبای خویش را محاسبه فرمایید
تجربه‌ی مخاطب را چک نمائید
شایسته ترین موضوعات محتوایی را برای مطالب خویش پیدا نمائید
محتوا را با هر مرحله از هجرت مشتری مطابقت و همخوانی دهید
با دسته فروش خویش همیاری فرمائید
برای شناسایی ایرادات مشتری با پشتیبانی مشتریان سخن نمائید
برای یافتن آنچه مشتریان شما به آن عشق‌مند میباشند، فهرست انجمن‌ها را کاوش نمائید
به محتوای خویش تصاویر و اینفوگرافیک اضافه فرمائید
از مزیت‌های محتوای ساخت گردیده بوسیله مخاطب به کار گیری نمائید
ویدیوهای کوتاه برای صورت‌بوک و اینستاگرام ساخت و ساز فرمایید
محتوای تعاملی بیشتری ساخت فرمایید
نوشته‌ی‌علمی یا این که تحقیقی براساس آنالیز آماری منتشر نمائید
راهنمای جامع و مفیدی برای یوزرها خویش منتشر فرمائید
با دیگر برندها در تبلیغات بازاریابی مشترک همیاری نمائید
توان نفوذ میکرو اینفلوئنسرها را حداقل نگیرید
از مهم ترین خبر‌ها و حادثه ها پشتیبانی نمایید
مقاله ها مختلف را به یک کتاب الکترونیکی تبدیل نمائید
محتوای وب لاگ خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه فرمایید
محتوای خویش را برای جستجوی صوتی و گوشی تهیه و تنظیم نمائید

یک

استراتژی بازاریابی محتوایی خویش را مستند فرمایید
او‌لین آیتم از محاسبه لیست بازاریابی محتوا به حیاتی‌ترین بخش از چرخه‌ی بازاریابی محتوایی یعنی «استراتژی محتوا» اشاره می‌نماید.

آیا می‌دانستید که صرفا 39٪ از بازاریاب‌های محتوایی یک استراتژی مستند برای سازمان خویش دارا‌هستند؟ با این‌درحال حاضر، بین سازمان‌هایی با کوشش بهتر، این رقم به ۶۵٪ ارتقا پیدا می‌نماید.

اثبات گردیده‌است اشخاصی که هدف ها خویش را یادداشت می‌نمایند، به احتمال زیاد میتوانند به آنها دست یابند. همین معنی برای مستندسازی استراتژی بازاریابی محتوایی شما نیز درستی می‌نماید. در سال ۲۰۲۰، هنگامی را برای تایپ کردن و نظارت استراتژی، هدف ها، و همت‌های سازمان خویش در لحاظ بگیرید. آن گاه پیشرفت بازاریابی محتوایی خویش را نظارت نمائید. آیا شما در مسیر می‌باشید؟ از کجا می‌اقتدار پیشرفت کرد؟ نیاز به مشورت دارید؟

مشورت استراتژی محتوا
دو

تاکتیک‌های رقبای خویش را تحلیل نمایید
هنگامی حس میکنید محتوای شما تکراری یا این که یکنواخت شد‌ه‌است، وقت آن میباشد که درپی ایده‌های جدید باشید. فعالیت را با تجزیه و آنالیز تاکتیک‌های رقبای خویش استارت نمائید و در‌پی این باشید که چطور می توانید با تهیه استراتژی محتوایی خویش از دیگر افراد متمایز گردید.

در بخشی از استراتژی محتوایی، چگونگی روند تحقق هدف ها رقبای خویش را شناسایی، محاسبه و با صرفه‌سازی نمایید. بعد از آن تاکتیک‌ها و طرز‌های گردباد فکری را برای بهتر شدن از رقبا به عمل بگیرید. مثلا، در شرایطی‌که حریف‌تان پست‌های وبلاگ را در یک مورد خاص می‌نویسد، یک قدم جلوتر بروید و یک دسته محتوا با ویدیوها، راهنماهای قابل دانلود یا این که محتوای تعاملی ساخت نمایید.

سه

 

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 17:49

همواره وقتی را صرف جواب به کامنت ها، مسیج ها بهترین سئو کار  و حتی لایک های یوزرها بکنید. به خیال داشته باشید عمل در شبکه های عمومی جزیی از نرم‌افزار رابطه با مشتریان تارنما میباشد و نسبت به تعامل با یوزرها این کانال ها بایستی اهتمام بورزید. در غایت مطمئن گردید که همواره به نشر مطالب در‌این کانال ها بپردازید و از کلیه امکاناتی که‌این شبکه های مردمی در مشت شما می‌گذارند غایت به کارگیری را بکنید. از جمله لایو فیسبوک، استوری اینستاگرام و دیگر تجهیزات خاص این کانال ها را از حافظه نبرید.
هوای یوزرها موبایلی را داشته باشیداین آیتم از سریعترین و شایسته ترین تکنیک های سئوییست که درین مقاله مطرح می گردد. همواره در نطر داشته باشید که امروزه بخش اعظمی از یوزرها وب، از دستگاه های گوشی برای کاوش عمل با وبسایت ها می‌پردازند. در حالتی که وبسایت شما برای فعالیت با گوشی افزایش داده نشده باشد، مطمئنا به نیمی از پتانسیل مو جود در بیزنس خویش بی ملاحظه خواهید بود. در فیض از پنجره های پاپ آپ بپرهیزید، مخصوصا آنهایی که آحاد شیت را پوشش میدهند. گوگل اکنون با تمرکز متعددی به‌دنبال این سیرتکامل وبسایت هاست و در شکل مشاهده، برخوردی دور از شوخی با آن ها می نماید و حتی ممکن میباشد آنها‌را نتیجه ها کاوش نیز حذف نماید.
در مطالب خویش از پیوند های داخلی استعمال نمائیددو نوع لینک و پیوند در صفحه ها وبسایت شما وجود دارااست. لینک و پیوند های داخلی و پیوند های فرنگی. هر دو نوع در seo از اهمیت متعددی قائلند. لینک و پیوند های داخلی به آنهایی گفته می‌گردد که در صفحه ها گوناگون تارنما به دیگر صفحه های داخلی اشاره می نمایند. پیوند های فرنگی نیز به آنهایی گفته میگردد که در صفحه های داخلی وبسایت میباشند و به دیگر تارنما های دارای ربط (و خیر حریف) اشاره می نمایند. مثلا در شرایطی که در حالا تایپ کردن مقاله درباره‌ی قطعات گروه دوم ماشین میباشید می‌توانید به نوشته‌ی علمی ای از یک وب سایت دیگر که در رابطه موءثر بودن بازیافت قطعات کارکرده اتومبیل هاست، لینک و پیوند دهید.
شما نباید در تارنما به وب سایت هایی که کالاهایی شبیه شما می‌فروشند و یا این که خدماتی همچون سرویس ها شما ارائه می‌دهند لینک و پیوند دهید. همینطور از لینک و پیوند دادن به تارنما هایی که به طور کامل نامرتبط با تارنما شما میباشند نیز حتی الامکان بایستی خویش داری فرمایید. پیوند دادن در بهینه سازی تارنما میتواند اثرگذار باشد و در فیض همواره بایست نسبت به آن‌ها هوشیار باشید. پیوند های پیشین را هر از چندگاهی آنالیز بکنید تا از صدق و تمیز نشدن آن‌ها با خبر گردید. در مقاله تاثیر پیوند های داخلی بر seo، این آیتم به طور بی نقص توضیح داده گردیده است.
با به کار گیری از این تکنیک ها رده وبسایت خویش را به بالاترین حد ممکن برسانیدبا اینکه این تکنیک ها بسیار در بهینه سازی تارنما امداد کننده می‌باشند، البته ممکن میباشد بعداز قرائت این تکنیک ها با دقت به وسعت بالای آن‌ها، مقداری حس یاس و نا امیدی بکنید. همان گونه که متوجه شدید، بهبود بهینه سازی وبسایت و ارتقا جايگاه آن مستلزم سعی بسیار و یک‌سری شغل های نخستین میباشد. همینطور مستلزم به آپ تو دیت های مکرر وب سایت و حفظ از آن نیز میباشد. برخی مواقع ممکن میباشد شما مجال این امور را نداشته باشید و در فیض این عمل را به یک دارای تخصص واگذار نمائید.
دسته ما دربرگیرنده اشخاص زبده ای دراین باره است که با مطلوب ترین ارزش seo و شایسته ترین کیفیت، سرویس ها بهینه سازی را برای شما ایفا میدهد. پس با ما در تماس باشید تا در سریعترین مجال، تارنما شما‌را به ورقه نخستین گوگل رسانده، لینک و پیوند های وبسایت شما‌را اصلاح کرده و در فیض موجب ارتقا بازدید وبسایت شویم. همینطور در شکل رغبت، نسبت به تحریر مطالب منحصر به فرد نیز برای تارنما شما مبادرت کنیم تا بالاترین مرتبه را دربین رقیبانتان کسب نمایید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 180 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 16:43


تصاویر تارنما را باصرفه فرمایید
داده ها مبنی بر عکس با استعمال  سئو در مشهد از تگ Alt فراهم میگردد
تصاویر ممکن میباشد جز کوچکی از وب سایت شما باشد البته شما می‌توانید به کار گیری از آن‌ها‌را باصرفه فرمایید. آحاد تصاویر می‌توانند از اسم پوشه و متن جایگزین (تگ Alt) برخوردار باشند و به کار گیری از هر کدام از این دو قادر است در seo تصاویر وب سایت بسیار اثرگذار باشد. تگ Alt تصاویر در شکل بارگزاری نشدن تصاویر اکران داده می گردند و بدین ترتیب شما میتوانید از آن تحت عنوان اسم جایگزین تصویر استعمال فرمایید.


(به جهت نا معلومی عکس بارگزاری نشده، البته متن جایگزین آن اکران داده گردیده‌است)

در صورتی‌که کاربری در حالا استعمال از وب سایت شما باشد و مرورگر وی از تصاویر پشتیبانی نکند یااینکه از تکنولوژی های جدیدی مانند Screen Reader ها به کار گیری نماید، این متن جایگزین بسیار قابل استعمال خواهد بود و اطلاعاتی را به استفاده کننده منتقل می نماید.

برهان دیگری برای به کار گیری از تگ Alt این میباشد که چنانچه تصویری به ورقه دیگری لینک و پیوند داده گردیده باشد، در‌این حالت این متن جایگزین همانند انکر تکست اطلاعاتی در رابطه لینک و پیوند متبوع میدهد. با این درحال حاضر ما به کار گیری زیاد از تصاویر را برای لینک و پیوند دادن توصیه نمیکنیم و معتقدیم در جایی که می اقتدار از انکر تکست متنی به کار گرفت، این فعالیت در اولیت اولیه جای دارد. در غایت اسم پوشه شما و متن جایگزین عکس در موتور جستجوی تصاویر گوگل گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد و منجر میشود که گوگل فهم و شعور بهتری از محتوای تصاویر به دست بیاورد. در شکل کسب داده ها بیشتر می‌توانید با ما راجع‌به باشید و از سرویس ها seo وبسایت رادزاد در بهبود مرتبه وب سایت خویش سود ببرید.

پوشه های تصویری خویش را درپوشه های منقطع و به خصوص و در فرمت های رایج ذخیره فرمائید
جای این که فولدر تصاویر خویش را در فایل های مختلف در هاست خویش ذخیره نمائید، بهتر میباشد آنان در یک فایل توده نمایید. (مانند مسیر Brandonsbaseballcards.Com/Images/) این فعالیت موجب معمولی سازی نشانی تصاویر وب سایت شما میگردد.


(در شکل ذخیره تصاویر در یک فایل، کشف کردن هریک از آن ها نیز شل خیس خواهد بود)

از فرمات های رایج و معمول تصاویر مانند JPEG, GIF, PNG, BMP به کار گیری فرمائید تا مرورگرها نیز در اکران آنان مشکلی نداشته باشند. همینطور عملکرد فرمایید که فرمت عکس ها با پسوندشان یک کدام از باشد.

فرهنگ وتمدن معانی کلمات
Screen Reader چه می‌باشد: قابل انعطاف افراریست که اطلاعلات جان دار در ورقه را برای نابینایان می‌خواند.

لهجه ASCII چه می باشد: خلاصه عبارت American Standard Code for Information Exchange است و در آن کارکترها بر مبنای حروف انگلیسی کد گذاری می گردند.

نکات
از اسم فولدر و متن جایگزین کوتاه و اثرگذار برای عکسها به کارگیری فرمائید
همچون دیگر بخش های تارنما که بایست seo خواهد شد، اسم پوشه تصاویر و متن جایگزین آن ها نیز باید به شایسته ترین صورت ممکن تعیین شوند تا تاثیر مثبتی در seo وب سایت داشته باشند.

از اجرا موردها ذیل بپرهیزید:

استعمال از اسم های همگانی برای فولدر تصاویر مانند “تصویر یک” یا این که “فولدر 1” (در برخی از وب سایت ها که دارنده تصاویر متعددی میباشند ممکن میباشد نام تصاویر به طور خود کار نهاده گردد)
به کار گیری از اسم های بسیار بلند برای پوشه ها
اسکن کردن لغات کلیدی یا این که جمله‌ها شیت در تگ
در هنگام لینک و پیوند دادن تصاویر مسلما از متن جایگیزین به کارگیری فرمایید
در‌حالتی که تصمیم دارید که از تصاویر تحت عنوان لینک و پیوند استعمال نمائید، به طبع تگ Alt را مالامال نمائید تا گوگل داده ها بیشتری از کاغذ پیوند گردیده داشته باشد. این عمل همچون به کارگیری از متن مطلوب در انکر تکست میباشد.

از ایفا موردها پایین بپرهیزید:

به کار گیری از متن های بسیار بلند در تگ Alt که ممکن  میباشد تحت عنوان محتوای اسپم شناخته گردد
استعمال انحصاری از تصاویر تحت عنوان لینک و پیوند در وبسایت
یک نقشه وبسایت تصاویر ساخت‌و‌ساز نمایید
نقشه وب سایت تصاویر می‌تواند به گوگل یاری دهد تا داده ها بیشتری در ارتباط تصاویر وبسایت داشته باشد. ساختار این پوشه همچون نقشه وبسایت XML برای صفحه های وبسایت میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 189 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 16:34


چطور قابلیت دارااست که یک web 2.0 به یک بک لینک و پیوند تعالی و اساسی تبدیل  گردد؟
همان گونه که در ابتدا گفته شد، اینترنت 2، یک ذیل دامنه بوده که به انگیزه اعتمادی بهترین سئو کار که به دامنه اساسی داشته ایم، یک وبسایت جداازهم را در آن دامنه ساخت کرده ایم. وبسایت هایی که تحت عنوان تحت دامنه تولید میگردند، دارنده authority و PA بهتری نسبت به دیگر تارنما هایی می‌باشند که بخواهیم از صفر، آغاز به ساخت و ساز آن نماییم. هر دامنه ای قادر است به ذیل دامنه خویش PA و DA متفاوتی را ارائه دهد که مقدار آن از صفر تا 30 متغیر میباشد. نکته ای که نباید در بک پیوند ماهر اینترنت 2، فراموش گردد، این میباشد که‌این وب سایت ها به ما پیوند های مربوط به حوزه کاری را ارائه میدهند که دارنده قیمت اکثری است.

  بازاریابی جستجوی مبلغی یا این که seo: به لحاظ شما کدام بهتر میباشد؟
در اینجا سوالی مطرح میشود مبتنی بر اینکه، به چه شکل می‌توانیم یک اینترنت 2 کیفیت بالا بسازیم؟

شیوه ایجاد کرد بک پیوند اینترنت 2 با 9 مرحله حیاتی
برای اینکه به تشکیل داد بک پیوند در اینترنت 2 بپردازیم، می بایست با 9 مرحله آشنا گردید که پیرو به معرفی آنان می‌پردازیم:

1- فراهم فعالیت گردید
از‌آنجا که اکثر اپلیکیشن های اتوماتیک نمی توانند در شایسته ترین اینترنت 2.0 ها پست بگذارند، شما بایستی این عمل را به طور دستی اعمال دهید. بایستی به خاطر داشته باشید که او‌لین لایه بک لینک و پیوند بایستی از کیفیت بالایی برخوردار باشد در غیر این شکل تحت عنوان پیوند های اسپم و مخرب شناخته می‌شوید.

گوگل برای اینکه مرتبه شمارا ارتقا دهد نیاز داراست که پیوند هایی از مال اعتبار، دارای ربط و قابل اعتمادی را  تولید نمائید. در‌صورتی‌که بتوانید به هر سه غرض گوگل نائل آیید، می‌توانید او‌لین مرحله را پشت راز بگذارید.

-2 یک نشانی پست الکترونیک ساخت فرمایید
شما بایستی برای این اینترنت 2.0 ها اکانت کاربری ساخت فرمائید، براین اساس سفارش می کنیم برای این خواسته، یک پست الکترونیک پیش فرض تنظیم نمایید. اصلی وجود ندارد که برای ساخت خصوصیات از به عبارتی اکانت نشانی اینترنتی به کارگیری می‌کنید یا این که از نشانی اینترنتی دیگر.

3- برای 10 (یا این که یک میلیون) اینترنت 2.0 نام نویسی فرمائید
برهان خاصی نیست که چرا “10” را تعیین کردیم ، البته تعداد خیر و خوبی برای آغاز میباشد. بسته به رقابت لغت ها کلیدی خویش، ممکن میباشد نیاز به ساخت بیشتر داشته باشید.چنانچه هم تعداد اینترنت 2 ها معدود میباشد می‌توانید از روش پروکسی، یک‌سری را در به عبارتی دامنه ها با حساب دیگر تولید نمایید، البته در تشکیل داد حساب زیاده روی نکنید که کار عکس را برای شما داراست.

4- تولید URL
در حال حاضر که اکانت های خویش را ساخت نموده اید، از شما مراد می‌گردد تا URL مانند این را تولید نمائید:

“keywordkeyword.blogspot.com”.

در‌حالتی که وب سایت مهم شما مرتبط با “خرید بک پیوند ماهر” میباشد، URL های شما بایستی دربردارنده یک کلمه و واژه کلیدی خاص باشد که سعی بر درجه بندی یا این که عبارات LSI دارای ارتباط دارید.

در اینجا طریق ظواهر برخی از URL های اینترنت 2.0 شما آورده شد‌ه‌است:

  راهنمای جامع بهینه سازی کلاه خاکستری + ترفند
Buyingbacklinkspro.wordpress.com

backlinksblogger.blogspot.com

outboundlinks.weebly.com

Exteallink.jimdo.com

آیا می‌بینید که‌این URL ها به چه شکل طبیعی به لحاظ می رسند؟ در شرایطی‌که هر اینترنت 2.0 که ساخت می‌کنید “خرید بک لینک و پیوند” را در URL داشته باشد ، ممکن میباشد، تحت عنوان اسپم شناخته گردید. برای تشکیل داد نشانی هر web 2.0 صرفا از واژه و کلمه کلیدی استعمال نکنید و از lsi آن واژه و کلمه یا این که حتی آدرسی که نامرتبط هم میباشد، میتوانید به کار گیری کنید.

5- راه و روش های ساخت و ساز محتوا
محتوایی که در اینترنت 2.0 خویش قرار می دهید مهم‌ترین بخش این روند میباشد! یکسری طریق متعدد وجود دارااست که میتوانید به تولید محتوا مجاورت گردید؛ البته، تصمیم گیری در باب به کارگیری از تکنیک، به منابع و فرصت شما بستگی دارااست.


1. خودتان آن را بنویسید (شایسته ترین شیوه)
تایپ کردن محتوای اختصاصی برای کل اینترنت 2.0 ها، شایسته ترین فعالیت مطلق میباشد. در‌صورتی‌که بضاعت و توان مالی دارید، می بایست به تامل برون سپاری آن باشید. در حالتی‌که میزان دارایی شما اندک میباشد، پس صرفا خودتان آن را بنویسید یا این که آیتم تحت را در حیث بگیرید.

2. دستکاری توسعه یافته
در صورتی‌که دارایی شما محصور میباشد و شما نیاز به ساخت محتوای متعددی دارید، شاید بخواهید برخی از مقاله‌ها دیگر را دستکاری و یا این که ترجمه فرمائید.

ما میخواهیم با شما راست گو باشیم ، ما هیچوقت از محتوای ویرایش گردیده یا این که ترجمه گردیده در سطح یک استعمال نمیکنیم. ما مدام از مطالب اختصاصی به کارگیری میکنیم. این به‌این معنا وجود ندارد که محتوای ویرایش گردیده، عمل نمی نماید.در‌صورتی‌که تصمیم دارید  که محتوایی را دستکاری فرمایید، نباید محتوا را طوری بنویسید که در کمتر از قریه دقیقه فعالیت شما به پایان برسد، بلکه محتوای ویرایش گردیده عالی، دست‌کم به 2-4 ساعت فرصت نیاز داراست.

3. خراش دادن محتوا (سفارش نمیشود)
خراشیدن محتوا برای ستون دو یا این که سه شما مشکلی ندارد، البته ما به طبعً پیشنهاد نمیکنیم که برای ستون نخستین از آن استعمال فرمائید. نمی گوییم پاسخ نمی دهد، در حالتی که می‌خواهید یک تارنما دارای اعتبار وقتگیر بازه زمانی تولید نمایید، این صرفا یک مبادرت پرخطر میباشد.

6- دستور کار های محتوا
اصلی وجود ندارد که  محتوای شما از چه نوعی ساخت و ساز شد‌ه‌است، بلکه بایستی تحت 400 واژه و کلمه نباشد که اما اینک، ذیل 800 کلمه و واژه سفارش نمی‌شود. تلاش فرمایید علاوه بر واژه و کلمه کلیدی نوشته ی علمی، از lsi آن واژه و کلمه کلیدی هم به کار گیری فرمایید تا نوشته‌علمی شما آپ دیت خیس و بهتر چشم گردد. بیان شده میباشد که تراکم کلمه ها کلیدی نزدیک به 1-3% باشد که ما سفارش میکنیم، که فارغ از در لحاظ دریافت کردن تراکم کلمه ها کلیدی، نوشته‌علمی خویش را تنها برای یوزرها بنویسید؛ به این دلیل که آپ تو دیت های تازه گوگل صرفا به خوانایی و استفاده کننده پسند بودن محتواها دقت متعددی دارا‌هستند.

  بهینه سازی داخلی چه چیزی است: فراگیری جامع on page سئو
7- فعال‌ساز‌ی پست
نوشته‌ی‌علمی خویش را برای ویرایشگر اینترنت 2.0 که گزینش می‌کنید، درون آن دستکاری نمایید. در‌این مرحله ، شما بایستی عکس و فیلم را برای پست خویش توده فرمائید.

پس از وارد کردن عکس ها و فیلم ها ، وقت آن میباشد که پیوندهای خویش را وارد نمائید. یک لینک و پیوند، مرتبط با برگه متبوع شما خواهد بود و لینک و پیوند دیگر، مرتبط با یک تارنما مربوطه یا این که دارنده مرجع خواهد بود. لینک و پیوند های اینترنت 2 را به طور تصادفی ساخت نمائید و تا جایی که قابلیت و امکان داراست، لینکها نیز دارای ارتباط باشند، ولی در حالتی که دارای ربط هم نبودند، نگران نباشید. حالا پیش از نشر بایستی از محتوای مالامال کننده به کار گیری نمائید.

8- محتوای پرکننده
می‌پندارید تنها میتوانید نوشته‌ی‌علمی خویش را ارسال نمائید و خوب باشید؟ خوب … شما حقیقتاً میتوانید، البته این مسلماً سفارش نمیشود. شما میخواهید این پیوندها مستمر باشند. مهمتر از کلیه، شما نمی‌خواهید آن‌ها حذف شوند.

وبی که دارنده تک ورژن یا این که تک نوشته‌ی‌علمی ای میباشد، به احتمال زیاد، تمیز میشود.

یادتان باشد:

در‌صورتی‌که اینترنت 2 که ساخت و ساز کردید دارنده محتوای کیفیت عالی باشد، یا این که حتی از اشتراک محتوا در وبسایت خویش به کار گیری کرده باشید، گوگل بها و اهمیت بیشتری به تارنما شما میدهد و همین فرمان در درجه به دست آوردن صفحه های شما نیز اثرگذار میباشد. خواسته از محتواهای لبریز کننده قادر است به عبارتی محتواهای خراشیده یا این که اشتراک مقاله یا این که محتواهای دستکاری گردیده باشد. این محتواها خیلی بهتراز این میباشد که وب سایت شما تک ورژن ای باشد.

9- با طرح ریزی، پست خویش را منتشر نمایید.
بعضی از اینترنت 2.0 ها، به شما  این قابلیت و امکان را می‌دهند که پست ها را طرح ریزی نمایید و بعضا دیگر، اذن این فعالیت را نمی دهند.

ما پیشنهاد میکنیم که  پست های خویش را در فواصل روزمره تهیه و تنظیم نمائید. از کلیه اینترنت 2.0 خویش، برای ارسال پست در یک روز به کار گیری نکنید وسعی نمایید در ارسال فرکانس به سمت گوگل، تعادل و طبیعی بودن را رعایت نمائید.

سفارش ما به شما این میباشد که در صدر، از محتواهای پرکننده در اینترنت 2.0 خویش به کار گیری نمائید. بعد با نوشته ی علمی ای که میخواهید لینک و پیوند خویش را در آن قرار دهید، آن را دنبال نمائید. بهتر میباشد که نوشته‌ی‌علمی مهم خویش را در اینترنت 2 قرار ندهید و پس از ارسال 5 نوشته‌ی علمی، بعد مبادرت به اشتراک نوشته‌ی‌علمی خویش فرمائید.

ادامه داراست…


طراحی وب مشهد

 آحاد مقاله ها
دقیقه مطالعه
3

چه گونه بک‌‌ پیوند‌‌ های باکیفیت بسازیم؟|9 استراتژی اثبات گردیده برای سال 2021

 بهینه سازی
دقیقه مطالعه
8

شناخت با بک پیوند کامنتی: آیا ایده ها تاثیری در بهینه سازی دارا هستند؟

 تک تک مقاله‌ها
دقیقه مطالعه
6

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 15:23


در شرایطی که بخواهیم الگوریتم (Algorithm) را به گویش بی آلایش ذکر کنیم،  سئو در مشهد در واقعیت به تیم‌ای از مقررات و دستور کار‌ها گفته میگردد که با به کار گیری از آنان شما مورد یا این که مشکلی را حل خواهید کرد. مورد جستجوی یوزرها در وب و اکران نتیجه ها جستجوی آن ها نیز جزو مسائلی میباشد که بسیار بغرنج بوده و برای حل کردن آن، موتورهای کاوش از گونه های الگوریتم ها سود می گیرند. شناخت با الگوریتم های گوگل قادر است به اکران داده شدن اینترنت‌وبسایت‌ها در شیت‌ی نتیجه ها کاوش بسیار امداد کننده باشد. برهمین اصل درین نوشته‌علمی قصد داریم تا کلیه مسائل پیرامون آنها و ارتباطشان با مبحث سئوی تارنما را آنالیز کنیم.

 

الگوریتم های گوگل چه میباشد؟
الگوریتم های گوگل (Google Algorithms) تشکیل شده‌اند تا ایرادات اکران خطا تارنما‌ها به یوزرها را برطرف کنند. از جمله در حالتی‌که در گوگل عبارت فراگیری بهینه سازی را سرچ نمائید، گوگل با دقت به به عبارتی قانون ها و شیوه نامه‌ها، حاذق خواهد بود تعداد متعددی ورقه را مرتبه‌بندی ‌نماید.

همان گونه که در جریان می‌باشید، گوگل هر روز به معرفی الگوریتم های جايگاه‌دهی میپردازد که بعضا از آن ها دارنده ترفندهای کوچک بوده و بعضا دیگر، تک تک رده‌های جانور در SERP را تغییر تحول میدهند.

به روز هسته مهم گوگل
همانگونه که با خبر می‌باشید، هر سال بیش تر از ۶۰۰ تغییر و تحول در الگوریتم‌ های گوگل ساخت‌و‌ساز میشود و عموما در رابطه بیشتر این تغییرات هیچ توضیح همگانی نمی‌دهد. البته هنگامی که گوگل تغییری گرانقدر و اصلی ساخت و ساز می‌نماید، به طور رسمی آن را اعلام کرده و نامی به آن‌ها می دهد. آن وقت میباشد که دنیای بهینه سازی و دیجیتال مارکتینگ حسابی به هم می‌ریزد و کلیه خویش را به آب و حریق می زنند تا بفهمند این تغییرات به چه معناست و چطور بایستی خودشان را با آنان هماهنگ نمایند تا سکو وب سایت‌هایشان افت نداشته باشد.

آخری به روز هسته اساسی در تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۲۰ انجام یافته میباشد و هنوز هم به صورت بدیهی معلوم وجود ندارد که‌این آپ دیت برروی کدام یک از الگوریتم ها اثر نهاده میباشد.

الگوریتم های گوگل در seo
الگوریتم‌ های گوگل بسیار غامض میباشند و غامض‌خیس هم میگردند چون گوگل دایم همت می‌نماید شایسته ترین حاصل کاوش را به کاربرانش ارائه دهد.

وقتی که موتورهای کاوش (مثل: یاهو، گوگل و…) نو ساخت گردیده بودند، اکثری از سئوکارها، توانا بودند خیلی ریلکس روش‌هایی را پیدا نمایند که جايگاه وبسایت مشتریان خویش را بالا مارک، بطور نمونه، در صورتی شما پیش از اینَ در کدهای وبسایت از “متا تگ کیورد” به کارگیری می‌کردید براحتی می‌توانستید سایتتان را در حاصل کاوش بالا ببرید.
“متا تگ کیورد” در واقع راهی میباشد که به گوگل آرم دهد مسئله ورقه موردنظر در زمینه‌ی چه می باشد؛ ولی امروزه به لطف آپ دیت‌های نو دیگر امثال این‌شیوه‌ها پاسخ نمی‌دهند. 

 


  209 فاکتور seo (آپ دیت سال 2021)
 

ممکن میباشد بعضا از کاربرانی که در اکنون قرائت این مقاله می‌باشند، با تاثیرات الگوریتم‌ های گوگل مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و… شناخت کافی نداشته باشند. به همین ادله از شما عزیزان دعوت می کنیم که پیرو ی نوشته‌ی‌علمی با ویکی دمی هم پا باشید و با کلیک بر روی هر بخش، وارد شیت مربوطه گردید و اطلاعاتی جامع از آنها را بدست آورید. پیش از این مورد ها ، لطفا امتحان الگوریتم های گوگل را برای محاسبه خویش اجرا دهید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 15:06


با پیوند بیلدینگ 2018 در نقط ی اوج باشید!

در حالتی که می پندارید از اهمیت پیوند سازی تارنما در سال 2018 معدود شد‌ه‌است بهترین سئو کار   پس مطلقا در نادرست می‌باشید!.هنوز هم بک لینک و پیوند ها یک فاکتور بسیار اصلی برای موتورهای کاوش گر به خصوص گوگل محسوب می گردند.ولی شما می بایست برای ساختمان بک لینک و پیوند های ورودی خویش سبک جدیدتری را در حیث بگیرید.چون مطمئنا لینک و پیوند بیلدینگ 2018 بسیار مختلف خیس از سال های 2017 و پیشین خیس میباشد.

بگذارید یک نمونه کاربردی برای پر‌نور خیس شدن این زمینه بزنیم، پس خوب اعتنا نمائید تا تحول لینک و پیوند بیلدینگ را در 10 سال قبلی به خیر متوجه گردید:

تصور کنید شما در سال 90 در یک کمپانی مهندسی عمل می‌کنید و چند وظایف بر عهده شما قرار گرفته میباشد و شما به خیر و خوبی کل شغل های محول گردیده را جاری ساختن  می دهید.به طبع در شرایطی‌که شما در سال 97 هم در به عبارتی کمپانی درگیر به عمل باشید.کمپانی شما پیشرفت های بزرگی را در 7 سال قبل تجربه نموده است و اینکه توانسته خویش را هنوز هم سرپا نگه داراست این نشانه از این دارااست که این مجموعه  توانسته خویش را با بازار روز مطابقت و همخوانی دهد.اکنون انتظاراتی که از رئیس کمپانی از شما دارااست به طبع بیش از پیشین است.پس انتظارات گوگل هم از شما بیشتر از پیشین شود!

 

 

 

دوست عزیز بک پیوند سازی سال 90 با سال 97 به طور کامل گوناگون می‌باشد.....

گوگل حواسش را به طور کامل عده کرده و دیگر شما نمی توانید به راحتی پیوند بیلدینگ را به راحتی جلو ببرید.در سال 90 اینترنت مستران با هزاران بک لینک و پیوند های فالو در یک روز، می توانستند مرتبه خویش را در حاصل گوگل بهبود بخشند.یادم می اید در سال 90 دقیقا با تیتر واژه کلیدی بک پیوند میگرفتیم و سریعا تاثیر و بهبود سکو را مشاهده میکردیم!

در سال 97 هم چیز مختلف خیس از قبلی برای اینترنت مستران است و اکثری از سئوکاران به خیال عدم بروز رسانی داده ها خویش از تخصص خویش خداحافظی کردند!خیلی ها تفکر کردند دیگر نمی قدرت بک پیوند خرید و دیگر بک پیوند سازی نیست.اینجانب به شما میگویم این تامل تماما اشتباه است و بک لینک و پیوند سازی صورت جدیدی را به خویش گرفته میباشد و ساختمان لینک و پیوند ها به سیرتکامل  دیگری بایستی معماری و پباده سازی گردد.

 

 

 

معماری و پباده سازی ساختمان بک لینک و پیوند در سال 2018

او‌لین گام : ایا بک لینک و پیوند برای ورقه و نوشته‌علمی شما اثر گذار واقع شود؟

آری در سال 2018 بک پیوند برای هر محتوا یا این که نوشته‌علمی ای اثرگذار نخواهد بود! برعکس گهگاه ضربات بسیار شدیدی را به پیج و شیت  و وبسایت شما خواهد زد.در شرایطی‌که یک تارنما محتوایی دارید و دوست دارید از پیوند بیلدینگ 2018 فیض مثبتی را بگیرید، تلاش فرمائید محتوا استفاده کننده پسند  ساخت‌و‌ساز نمایید

صراحت دارد مشاجره ساخت و ساز محتوا یونیک و دیده نشده از سال 92 برای موتور های کاوش گر و به خصوص گوگل اصلی تلقی می‌شد. البته تا پیش از سال 97 نشر محتوا نسخه برداری جریمه ای برای وبسایت نسخه برداری کننده وجود نداشت!البته در سال 97 در صورتی‌که محتوا اسکن منتشر فرمائید مسلما جریمه خواهید شد و در شرایطی‌که فکر‌می‌کنید‌ میتوانید یک محتوای اسکن را با بک پیوند بالا بیاورید به طور کامل در غلط می‌باشید.

 

 

نقش محتوا در تاثیر هر چه بهتر لینک و پیوند بیلدینگ 2018

او‌لین گام در اجرای یک ساختمان بک پیوند صحیح در سال 2018 این میباشد که بک لینک و پیوند ها را به محتوا مخاطب پسند و مطلوب ارجاع دهید.زمانی برای شیت ای بک لینک و پیوند سازی می‌کنید، با این عمل ربات های گوگل اعتنا شان به سمت شما جلب می گردد و نقش یکی ربات های باذکاوت گوگل این میباشد که یک کرنومتر در اختیار خواهد گرفت و مجال ماندگاری یوزرها را در کاغذ  یا این که نوشته ی علمی شما‌را می سنجد و به این ترتیب قیمت بک پیوند های شما بستگی به امتیاز یوزرها تان خواهد داشت.

 

 

 

امتیاز یوزرها وب سایت شما برای پیوند بیلدینگ شما

بگذارید به طور بی آلایش و قابل درک برای شما پر‌نور کنم .در‌حالتی که فرضا اجرای یک پیوند بیلدینگ صحیح نمره 20 را داشته باشد.تنها 10 نمره ان مرتبط با تصمیمات ربات های رند گوگل است و 10 نمره دیگر در دست یوزرها سایت شما جای‌دارد.هر چقدر دنبال کنندگان بیشتر در برگه غرض(بک پیوند زده گردیده)بمانند،نمره شما بهتر خیس خواهد بود و سود بک پیوند شما مثبت خیس خواهد بود.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 22:20


در نوشته‌علمی نخستین ما به اهمیت گزینش اسم دامنه و کیفیت هاست اشاره کردیم سئو در مشهد  و  به‌این سود رسیدیم که یک فروشگاه آنلاین ، با آشنایی ظریف بازار و مقصود گذاری های از پیشین رقم خورده ،غالب گردد.در حال حاضر از مسائل اساسی دیگری سخن خوا‌هیم کرد که برای فروشگاه آنلاین شما بسیار حیاتی است.با ما یار و همدم باشید

 

 

 


فعال‌سازی فروشگاه آنلاین منحصربه‌فرد و یا این که یک دکان  کلیه کاره از نظر seo؟


استراتژی فعال‌ساز‌ی یک فروشگاه آنلاین منحصر به فرد با فعال‌سازی فروشگاهی که تولیدها مختلفی به فروش میرساند،گوناگون میباشد.در صورتی‌که می‌خواهید یک بیزنس انلاین تنها در حوزه کفش چرم منش بیندازید.کوشش فرمائید در اسم دامنه خویش کلمه و واژه  کفش  را مکان دهید.شما با این فعالیت به موتور های کاوشگر می فهمانید که بیزنس انلاین شما در حوزه فروش کفش است.چنانچه احتمال می دهید در اینده میخواهید تجارت انلاین خویش را در موضوعات دیگر توسعه و گسترش خواهید دهید، هنگام تعیین اسم برای دامنه مغازه اینرتنتی خویش،از لغات کلی و عام به کارگیری نمائید

 

:طریق گزینش صحیح ادرس( پیوند) تیم بندی تولیدها از حیث بهینه سازی

 

 


در صورتی‌که مخاطبین شما فارسی خسارت و از جمهوری اسلامی ایران میباشند، میتوانید تیتر هر مجموعه بندی را به طور فارسی  عینا در ادرس کاغذ به عبارتی مجموعه بندی درج نمائید.اینکه تیتر گروه بندی شما به گویش فارسی  در پیوند ادرس به عبارتی کاغذ بیاید ،در اینده قادر است در پیوند بیلدینگ بهتر و صحیح خیس به شما یاری دهد
:یک مثال از اکران ادرس درست برای هر مجموعه بندی

http://yourwebsite.ir/کفش چرم مردانه


گروه بندی درست تولیدها 

 

 

 


درصورتی که امروز شما قالب مغازه تارنما خویش را بار گذاری کردید و تصمیم گرفتید تولید ها خویش را در دکان قرار دهید،پیش از هر چیز گروه بندی کلی محصول ها  مغازه خویش را به صورت ظریف معین فرمائید.به عنوان مثال درصورتی که حوزه کاری فروشگاه آنلاین شما در باره  کفش چرم است...می بایست تیم های (کفش چرم مردانه-کفش چرم زنانه-کفش چرم دخترانه-کفش چرم تبریز-کفش چرم مجلسی) و بقیه تیم بندی ها را از ایتدا معین نمائید .فراموش نکنید که مجموع تیم بندی تولیدها شما بایستی از شیت اولیه فروشگاه آنلاین شما قابل دسترسی باشن و بازدید کنندگان به راحتی بتوانند به نصیب مربوطه هدایت شوند.همینطور فراموش نکنید ، بعداز ساخت مجموعه بندی های مهم تولیدها،ابدا اذن نخواهید داشت در اینده تیتر انها را تغییر و تحول دهید.شما می بایست به ارتباط ها میان خویش و موتور های جستجو گر نظیر گوگل احترام بگذارید،وقتی که تیم بندی شما با هر تیتر در موتور کاوشگر گوگل ایندکس گردد،دیگر شما اذن تغییر‌و تحول تیتر ان  مجموعه را  نخواهید داشت

 

:استراتژی بالا بردن لغات کلیدی در فروشگاه آنلاین و اهمیت ان در بهینه سازی 

 

 

 


شما می بایست به ربات ها و اسپایدرهای موتورهای کاوشگر بفهمانید که مسئله فروشگاه آنلاین شما چه چیزی است.از انجایی که در مغازه اینرتنتی، شما نمی توانید محتوا بی نیاز بسازید و همین خلل یک کدام از عوارض بلند مقطع بودن و رنج  بهینه سازی منحصر هر  مغازه اینرتنتی  میباشد،برا حل این نقص‌ شما بایستی از روش قرار دادن لغت ها کلیدی خویش در تیتر تصاویر تولید ها و همینطور  در نصیب  توضیحات هر تصویر، چگالی لغات کلیدی کلی دکان خویش را بالا ببرید .از جمله چنانچه شما امروز می‌خواهید یک  کفش مردانه چرم در فروشگاه آنلاین خویش قرار دهید،بهتر میباشد به طور پایین کار نمایید
CATعنوان فرآورده:کفش چرم مردانه سبک♦
CATبرچسب جنس:کفش چرم مردانه شیک سبک♦
یکی‌از شایسته ترین سبک های مغازه ما میباشد CAT توضیح تصویر جنس:کفش چرم مردانه سبک♦
اعتنا: قطعا برای هر فرآورده صرفا یک برچسب بزنید.و مدام تیتر فرآورده می بایست با تیتر برچسب گوناگون باشد.برچسب ها در پیوند غیروابسته ای در موتورهای کاوشگر ایندکس میشوند و کوشش نمایید بیشتراز یک برچسب به کارگیری نکنید.موتور گوگل از اینکه با تیتر  و برچسب شبیه یک جنس ، وارد یک شیت خواهد شد متنفر میباشد

:اهمیت اکران سریع تولیدات و تاثیر ان در seo

 

 


همان گونه که در نصیب نخستین seo فروشگاه آنلاین گفتیم،شما می بایست به طور کامل حواستان تخت گاز لود محصول ها دکان باشد!!اعتنا نمائید که نباید با ارتقاء تعداد محصولاتريا، سرعت بارگذاری شدن صفحه ها مغازه شما  زیر بیاید.در غیر اینصورت ضریب فراروگریز مغازه شما ارتقا خواهد داشت و همین ضریب فراربالا، رنک وبسایت شما‌را در موتور های کاوشگر و به خصوص گوگل کاهش خواهد بخشید.کوشش نمائید از نخست یک هاست کیفیت بالا گزینش فرمایید،زیرا در غیر اینصورت فروشگاه آنلاین شما در اینده ضربه بزرگی  خواهد خورد

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 22:05

میباشد. ناگفته نماند این بیزینس پلن قادر است به طور ماهانه بازبینی و آیتم تجدیدنظر قرار بگیرد. بهترین سئو کار  این نوع از بیزینس پلن، جزئیات مرتبط با تاریخچه بیزنس و گروه را گردآوری میکند و حتما عده ای که در این موسسه حضور دارا‌هستند از این داده ها آگاهند.

معمولا بیزینس پلن داخلی، نوعی از ابزارهای مدیریتی می‌باشند که برای رویش و هدایت کسب و امور آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. هر مدیری در صورتیکه بخواهد یک بیزنس چیره داشته باشد به طبع بایستی یک بیزینس پلن داخلی پباده سازی نماید تا به هدف ها خویش رسد و روز آپ تو دیت پیشرفت نماید.

بیزینس پلن فرنگی
بیزینس پلن فرنگی را می‌قدرت یه خرده قانونی‌خیس دانست چراکه می بایست آن را تحت عنوان مثال‌ای از طرح تجارت خویش به اشخاص بیرون از کمپانی نشانه دهیم. غرض از تایپ کردن بیزینس پلن فرنگی جلب سرمایه گذار برای استارتاپ‌مان میباشد. پس همان طور که در مطالب بالا هم اشاره کردیم، بایستی برنامه ای را ارائه دهیم که سرمایه گذار را مجاب به اینکار کند.
پس بایستی یک طرح کلی از ایده یا این که استارتاپ خویش را تحت عنوان بیزینس پلن فرنگی فراهم کنیم و نماد دهیم که‌این ایده می تواند پولساز باشد. اما بیزینس پلن فرنگی میتواند اهدافی همانند استخدام نیرو، فراگیری یا این که جذب استفاده کننده را نیز پیرو داشته باشد.

مسلم میباشد که بیزینس پلن فرنگی پاره ای قانونی‌خیس میباشد و مفاد کلی‌تری را پوشش می‌دهد. در بیزینس پلن فرنگی یک تصویر کلی از یک طرح را به اکران میگذارید که در یک مجال مشخص و معلوم میتواند نشانگر پیشرفت‌تان باشد.
بایستی بدانید هیچ سپرده گذاری فارغ از دیدن طرح و مثال محصولتان حاضر وجود ندارد با شما شراکت نماید یا این که سرمایه‌ای را در اختیارتان قرار دهد. پس می بایست در بیزینس پلن فرنگی خویش بازدهی و نگرش درآمدزایی را به طور بی نقص شرح دهید.

نکته

یک بیزینس پلن خوب می تواند یک دسته را به سمت جلو هدایت نماید و سبب پیشرفت یک تجارت خواهد شد. برخی سرمایه گذاران هم می باشند که بجای سپرده گذاری بر روی طرح، بر روی اشخاص سپرده گذاری می‌نمایند. پس الزامی‌ست که بیوگرافی خویش و تیمتان را در مشت سرمایه گذاران قرار دهید تا آن ها بتوانند شل‌خیس به شما پشت گرمی نمایند.

بیزینس پلن یک برگه ای
همان گونه که از نامش پیداست بیزینس پلن یک شیت‌ای، خلاصه‌ای ظریف از یک استارتاپ میباشد که در ورقه‌ای گنجانده میشود. اما مطلقا الان می‌پندارید که اندازه فونت آن کوچک بوده یا این که داده ها یه خرده در آن مکان گرفته میباشد؛ ولی اینطور وجود ندارد، بلکه یک طرح به طور ظریف و به گویش بی آلایش‌خیس در یک ورقه شرح داده میگردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 20:45


از مهم ترین نصیب‌های یک وبسایت، کاغذ مهم آن میباشد. در برگه مهم،  سئو در مشهد  می‌اقتدار شغل های متعددی کرد. ایده‌هایی که در کوتاه‌ترین مجال ممکن، حیث تماشاچی را به خویش جلب نماید.

حق تقدم‌بندی
یکی کارهایی که اکثر زمان ها کسب‌وکارهای اینترنتی، در شیت مهم وبسایت خویش ایفا میدهند، اکران مهم ترین سرویس ها و تولید ها میباشد. به‌طور نمونه، یک دکان چرم در حالتی که به یکی‌از محصول ها خویش، مثل کیف یا این که کمربند اهمیت بیشتری بدهد، آن را در اولِ ورقه اساسی قرار داده و بقیه تولید ها را، با دقت به می‌زان اهمیت به‌دنبال معرفی می‌نماید.

دقت داشته باشید، که «حق تقدم‌بندی» فقط به تولیدات محصور نمی شود. کل تیم‌بندی‌ها در منو یک وبسایت نیز، می بایست با اعتنا به اهمیت آن نوشته و چیده شوند.

چیدمان تیم‌بندی منو وبسایت چه گونه می بایست باشد؟
جواب این سؤال بسیار معمولی میباشد. صرفا کافی میباشد، شایسته ترین و کیفیت بالا‌ترین سرویس ها و تولید ها خویش را در یک گروه تفاهم نامهِ. آنگاه بقیه تولیدات و سرویس ها هم‌خانواده را در پی به عبارتی تیم مکان دهید. به همین ترتیب، محصول ها و خدماتی که از اهمیت کمتری برخوردار میباشند را در‌پی منو گروه‌بندی نمائید.

در حالتی‌که به تیم‌بندی وب سایت دیجی جنس اعتنا نمایید، به‌راحتی این قضیه را ملاحظه کنید. همگی می دانیم که اولی و مهمترین تولیدها دیجی جنس، کالاهای دیجیتال میباشد. بعد از ورود به گروه‌بندی‌ها، اولی تیم، کالای دیجیتال قرارگرفته میباشد.

نکته
کوشش نمائید، آحاد سرویس ها و تولیدات خویش را در منو و مجموعه‌بندی اکران دهید. با این فعالیت، علاوه بر معرفی بدون نقص خویش، دسترسی استفاده کننده به بقیه تولید ها و سرویس ها شما، شل‌خیس خواهد بود.

توضیح متا
از سایر نصیب‌های اساسی ورقه مهم تارنما، توضیحات متا یا این که توضیحات seo میباشد. متأسفانه این نصیب کمتر موردتوجه قرارگرفته و بخش اعظمی از کسب‌وکارها، از این نصیب فایده کافی را نمی‌مارک. در‌این بخش، بایستی به معرفی کسب‌وکار خویش بپردازیم و تماماً روشن و صادقانه، توضیح دهیم که چه سودی برای مخاطب داشته، چه گونه می توانیم به استفاده کننده برای پیش موفقیت اهدافش امداد کنیم.

مطمئن باشید که مخاطب، به‌راحتی قادر است حقیقت را از لاف تشخیص دهد. بدین ترتیب توضیحات متا، بایستی تماماً روشن و حقیقی و واقعی باشد.

توضیحات متا ۶۴ تا ۷۰ کاراکتر را می تواند در خویش مکان دهد. به عبارت بهتر شما تا ۷۰ کاراکتر میتوانید خویش را معرفی فرمایید. می بایست از شایسته ترین و کوتاه‌ترین جملا‌ت، در عین صداقت و شفافیت استعمال کرده و خویش را در ۷۰ کاراکتر معرفی فرمایید.

وارسی شغل های بهینه سازی روی وبسایت؛ معماری URLهای سایت
از سایر اقداماتی که قادر است، seo وب سایت شما‌را زیر تأثیر قرار دهد، معماری URLهای تارنما شماست. بخش اعظمی از کسب‌وکارها، دقت متعددی به معماری URLها نمیکنند. در‌این بخش از نوشته‌ی‌علمی به توضیح این مضمون‌ میپردازیم. با ما یاروهمدم باشید.

به طور تقریبً در همگی سایت‌ها، از category برای مجموعه‌بندی محتوا به کار گیری می‌گردد. در بخش اعظمی دیگر نیز به‌نادرست، برای مجموعه‌بندی‌های گوناگون از به کارگیری می‌نمایند.

به ذکر بی آلایش، می‌قدرت یک خصوصیت خاص را به‌شکل به گوگل معرفی کرد، تا محتوای مرتبط با به عبارتی خصوصیت را ادراک کرده و اکران دهد. به کار گیری به‌جا از و category میتواند، معماری URL وبسایت شما‌را زیباتر نماید.

چرا معماری URL اهمیت خاصی دارااست؟ به ذکر سریع و بی آلایش، معماری درست URL به شما امداد می‌نماید تا محتوای خویش را به‌راحتی گروه‌بندی کرده، خویش را شل‌خیس به موتورهای کاوش گر معرفی فرمائید. با تهیه و تنظیم درست URL ربات‌های خزنده گوگل نیز ریلکس‌خیس وب سایت شما را پیمایش می‌نمایند. بدین‌ترتیب، کل محتوای تارنما شما در دسترس ربات‌ها قرار میگیرد.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 20:28


تا به درحال حاضر توجه کرده‌اید بهترین سئو کار  که نشانی‌ها چه نقش مهمی در وصال ما به مقصد دارا هستند؟ seo URL یا این که  نشانی تارنما یکی موردها اصلی در seo میباشد. در‌این نوشته ی علمی قصد داریم شمارا با ساختار URL و شیوه باصرفه‌سازی آن آشنا کنیم.

URL وبسایت چه است؟
URL یا این که «Uniform Resource Locator» به عبارتی نشانی تارنما میباشد و جای یا این که حالت یک فولدر روی وب را شناسایی می‌نماید. در‌حالتی که به نوار بالایی مرورگرتان دقت نمائید میتوانید یک مثال url را ملاحظه کنید. طبیعتا یک URL از سه نصیب تشکیل‌شده میباشد:

پروتکل

اساسا پروتکل، گروه‌ای از قانون ها برای برقراری رابطه میباشد که برای نشانی‌دهی از آنان به کار گیری میگردد. پروتکل‌ها اشکال متفاوتی دارا هستند و اساسی‌ترین آنها، HTTP  و HTTPS میباشند:

این ایام بیشتر تارنما‌ها از پروتکل HTTPS به کارگیری می‌نمایند که برای محافظت امنیت داده ها یوزرها پباده سازی گردیده‌است.

پروتکل‌های دیگری هم وجود دارا هستند که در مفاد متفاوتی از آنان استعمال میشود. برای مثال آنان می‌قدرت به FTP Protocol  برای پوشه‌های قابل دانلود، Mailto Protocol برای ارسال آدرس اینترنتی و File Protocol برای تولید قابلیت دسترسی به پوشه‌های قرار گرفته بر روی هارد دسیک محلی یا این که هارد دیسک کانال، اشاره نمود.

نام دامنه

نام دامنه، اسم به عبارتی سروری میباشد میباشد که پوشه در آن قراردارد و بایستی به خیال و خاطر بسپارید که به هنگام گزینش اسم سرور یا این که هاست، نام سرور به سیرتکامل‌ای تعیین گردد که کوشش وب سایت برای یوزرها معین و بدیهی باشد.

مسیر

این بخش نهایی نصیب از URL وب سایت میباشد که در آن، مسیر زیرشاخه‌های جان دار در شیت را معلوم میکنیم.

بیشتر بخوانید :  فراگیری فعالیت با ابزار URL Inspection در سرچ کنسول نو گوگل
گونه های نشانی‌های وب سایت و سئو URL
برای seo URL بایستی گونه های ان را بشناسیم. نشانی‌های URL به دو نوع استاتیک ( Static ) و داینامیک ( Dynamic ) گروه‌بندی می شوند:

استاتیک URL  به نشانی‌هایی گفته می‌گردد که هیچ وقت تغییر‌و تحول نمی کنند. درین نوع معمولا از لغت ها کلیدی استعمال میشود.
 داینامیک  URL به نشانی‌هایی از صفحه ها اینترنتِ با محتوا گفته میگردد که به پارامترهای متغیر متعلق می باشند و اکثر زمان ها به طور کاراکترهای معین در نشانی URL نماد داده میگردند.


به نمونه‌های پایین دقت فرمایید :

www.example.com/سئو?page۲ این نشانی یک نوع URL داینامیک میباشد که درین نوع معمولا از پارامترها یا این که کاراکترهایی نظیر نشان پرسش ( ؟ ) درصد ( % ) معادل ( ‌ ) به کار گیری می شود .

www.example.ir./static-url-or-dynamic-url  این نشانی یک نوع نشانی ایستاتیک میباشد که از لغت ها کلیدی در آن مصرف شده میباشد .

در با صرفه‌ سازی URL تارنما به چه نکاتی دقت می گردد؟
خوانا بودن

ساختار نشانی می بایست به راحتی برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل قرائت باشد. یعنی بتوانید از روی نشانی وبسایت متوجه محتوای آن گردید. به نمونه ذیل اعتنا نمایید :

https://www.example .com/blog/what-is-بهینه سازی

در نمونه بالا با قرائت نشانی متوجه می‌شوید که محتوای آن توضیحاتی در رابطه seo میباشد.

بیشتر بخوانید :  seo on page چه می‌باشد؟
کوتاه بودن URL

کوتاه بودن نشانی یکی از دیگر از روشهای seo URL وب سایت میباشد. مدام به خاطر سپردن نشانی‌های کوتاه سهل وآسان‌خیس از نشانی‌های وقتگیر میباشد. به عهدوپیمان مشهور هر چه نشانی راز راست‌خیس وصال به مقصد سریعتر! در شرایطی که میخواهید شانس وصال خویش به ورقه اولیه گوگل را بیشتر فرمائید از نشانی‌های کوتاه به کارگیری نمایید .

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 19:06

خرید پیوند
خرید پیوند، یکی بدترین تکنیک‌‌های seo کلاه سیاه میباشد.   سئو در مشهد  با این که‌این طریق ریسک بالایی داراست البته جزو نحوه‌‌هایی میباشد که وبمستران همچنان از آن به کارگیری می‌‌نمایند. درین نحوه شما لینک و پیوند متبوع خویش را به سایتی می‌‌دهید و  در عوض آن به طور ماهانه یا این که مستمر پولی را پرداخت می‌‌فرمائید.
دستکاری مقاله ها
این طریق هم همچون طرز اسکن‌‌برداری میباشد با این تفاوت که با عوض کردن جمله ها نوشته‌علمی و تصویب یک نوشته‌ی‌علمی نو، سعی بر گمراه کردن گوگل دارید.
محتوای نامرئی
در‌این طرز seo کلاه سیاه لغات کلیدی را به صورتی که با رنگ بگراند ورقه یک کدام از باشد در متن قرار می دهید. به گویش معمولی‌‌خیس از لغت ها کلیدی نامرئی در مطالب خویش به کار گیری می‌‌نمائید. با این عمل این لغات از سوی موتورهای کاوش قابل مشاهده اما از حیث یوزرها پنهان میباشند .
گزارش تخلف رقبا
درین طریق با آنالیز وب سایت رقبا و یافت کردن تخلفات آن‌‌ها، وب سایت‌‌شان را تحت عنوان خلاف کار معرفی می‌‌فرمایید. درین حالت آن‌‌ها جریمه می‌‌شوند و درجه وبسایت‌‌شان سقوط می‌‌نماید.
مزرعه لینک و پیوند
مزرعه پیوند، یکی سریع‌‌ترین شیوه‌‌های اخذ پیوند به طور روزمره میباشد که امروزه تحت عنوان یک نحوه اسپم شناخته شد‌ه‌است. اساسا مزرعه پیوند به گروهی از تارنما‌‌ها گفته می‌‌گردد که به طور گروهی لینک و پیوند می‌‌دهند. در نگاه دیگر Farm Links به صدها و حتی هزاران سایت غیر دارای ارتباط گفته می‌‌گردد که به یکدیگر لینک و پیوند می‌‌دهند.
بیشتر بخوانید :  تکنیک های خطرناک seoعارضه ها استعمال از بهینه سازی کلاه سیاهبه جهت سرعت بالای تغییرات و تحولات دنیای تکنولوژی امروزه یک کدام از مفاد اصلی در مبحث باصرفه‌‌سازی، فرصت میباشد. به طبع در عرصه فعالیتی شما رقبای متعددی وجود دارا هستند که هریک از آن‌ها می‌‌توانند یک انذار دور از شوخی برای شما به اکانت بیایند. در سود برای پشت راز گذاشتن آن‌‌ها می بایست تخت گاز خویش اضافه فرمائید و در بعد از ظهر حاضر اعمال اینگونه کاری مستلزم در نظر نگرفتن قانون ها میباشد.
از مفاد اصلی دیگر، معیار دارایی شما میباشد. قطعا برای اعمال هر کاری بایستی پولی را پرداخت نمایید هر چه مبلغ پرداختی کمتر باشد به عایدی شما خواهد بود. در بهینه سازی کلاه سیاه واحد سنجش هزینه پرداختی شما خیلی کمتر خواهد بود .
در انتها، به خیر میدانید که جاری ساختن هر سیرتکامل تخلفی مجازاتی درپی داراست که واحد سنجش این مجازات، به نوع جرمی میباشد که شما اعمال داده اید. در‌حالتی که مغایر قانون ها تعریف‌و‌تمجید‌‌گردیده گوگل فعالیت فرمائید از سوی الگوریتم‌‌ها مجازات می‌‌گردید. از سنگین‌‌ترین جریمه‌‌های گوگل می‌‌قدرت به کاهش سکو تارنما در نتیجه ها کاوش ، حذف بدون نقص وبسایت و بیرون شدن دامنه  از در دست گرفتن شما اشاره نمود. با این توضیحات در حالتی‌که هنوز هم قصد دارید از تکنیک‌‌های seo کلاه سیاه به کار گیری فرمائید، بهتر میباشد نسبت به کارایی و نوع جریمه‌‌های الگوریتم های گوگل داده ها کافی داشته باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 18:54


seo باطن شیت چه می‌باشد ؟ (On Page  سئو در مشهد )
بهینه سازی باطن برگه به در اختیار گرفتن مستقيم کدها و يا محتويات اینترنت سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... دارای ربط مي‌گردد؛ به صورت کلي هر چيزي که در سايت خویش بارگذاري مي‌کنيد مرتبط با سئو On Page مي‌گردد. اين شیوه پايه تک تک همت‌هاي بهينه‌سازي میباشد زيرا جايي میباشد که شما بيشترين در دست گرفتن را روي آن داريد. هر سیرتکامل تغييري را که شما در محتويات سايت خویش ايجاد مي‌نماييد در نتايج کاوش تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي اصلی میباشد که نحوه سئو On Page بدرستي گذشته از طریق سئو Off Page صورت پذیرد.

بهینه سازی خارج ورقه چه چیزی است ؟ (Off Page بهینه سازی)
خلاف نحوه سئو On Page که بسط اینترنت سايت با در اختیار گرفتن مستقيم بالايي اجرا مي‌شد، طرز بهينه سازی خارج برگه مشمول تک تک ارتقاهايي میباشد که در بیرون از اینترنت سايت شما اجرا مي‌خواهد شد؛ اين مشتمل بر تک تک چيزهايي میباشد که مي‌تواند در بدست آوردن مرتبه‌بندي بالاي سايت شما یاری دهد. سئو Off Page در رتبه نخستین در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌نمایند) متمرکز مي‌خواهد شد آنگاه با به کارگیری از طریق‌هايي که در بیرون از اینترنت سايت جاری ساختن مي‌گردد به بهينه‌سازي موتور کاوش مي‌پردازد.

سئو Off Page يک فرآيند نامحدود میباشد که بوسیله مهندسين بهینه سازی در سمت و سوی بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌خواهد شد.

seo کلاه - سفيد چه میباشد ؟ (White Hat)
در اصطلاحات فني اين حوزه، seo کلاه – سفيد به دسته تکنيک‌ها، نحوه‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي کاوش تبعيت مي‌نمایند، اشاره داراست. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي کاوش و يا یوزرها به هيچ وجه نيست. اين همچنين به seo اخلاقي نيز ياد مي‌گردد زيرا دليل آن اين میباشد که يا اجراي بلند بازه زمانی داشته و يا از دستور کار‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن سکو‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي کاوش به کارگیری مي‌نماید.

بهینه سازی کلاه - سیاه چه میباشد ؟ (Black Hat)
به عبارتي ديگر اصطلاح seo کلاه – سياه اشاره به گروه‌اي از اوامر دارااست که به خواسته فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي کاوش با مقصود بدست آوردن سکو‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين اساسی میباشد که بدانيد اين‌ شیوه‌ها غير اخلاقي بوده و بوسیله هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌گردد و بکارگيري اين نحوه‌ها خطر بیرون شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارااست.

اعمال تاکتيک‌هاي بهینه سازی کلاه – سياه ممکن میباشد که سبب ساز افزايش رویش ناگهاني در نتايج کاوش خواهد شد ولي مي‌تواند سبب ساز به پرداخت جريمه و يا حذف بدون نقص از فهرست پايگاه داده موتور کاوش خواهد شد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 22:21